Distintivi dell'Esercito Italiano; Nieuwe anwinsten p 29
- Veltro
- Lid
@dennisb; dank je.
@Dodo; De foto's komen origineel uit 1 album, maar helaas is het album niet meer intact. Ik heb nog een tweede fotoreeks van dit album, maar deze ben ik nog aan het onderzoeken. Men draagt op deze foto's namelijk Engelse uitrusting. Het kan dan gaan om foto's genomen tussen 1943-1945 of om na-oorlogse. Deze foto's zal ik posten als ik er meer over weet.
Veltro
@Dodo; De foto's komen origineel uit 1 album, maar helaas is het album niet meer intact. Ik heb nog een tweede fotoreeks van dit album, maar deze ben ik nog aan het onderzoeken. Men draagt op deze foto's namelijk Engelse uitrusting. Het kan dan gaan om foto's genomen tussen 1943-1945 of om na-oorlogse. Deze foto's zal ik posten als ik er meer over weet.
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
- Veltro
- Lid
@rutger; dank je, maar ik verdien nog geen 10. Ik mis immers nog items die mijn verzameling compleet moeten maken.
Veltro
Veltro
Laatst gewijzigd door Veltro op 28 mei 2009, 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Dodo
- Lid
- Veltro
- Lid
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 80 keer
Officiersriem
Het blijft mooi om naar je verzameltopic te kijken Veltro. Je nieuwe aanwinst is ook weer erg mooi. Formidabile! Duidelijke foto's ook. Wat de officiersriem betreft, volgens mij komt dit heel veel voor dat de bijbehorende slagriem ontbreekt en niet alleen bij de Italianen. Ik heb een paar maanden geleden ook zo'n soortgelijke officiersriem gekocht maar dan een Russische. Bij de meeste die te koop worden aangeboden ontbreekt dan ook weer deze slagriem. Volgens zeggen zouden veel officieren zo'n diagonaal gedragen slagriem in het veld erg vervelend vinden daarom werd deze vaak verwijderd. De Russen waren helemaal drastisch, ze sneden de slagriem er gewoon af.
Erg leuk ook dat je ons de Italiaanse speldjes/onderscheidingen enz. laat zien. Het is voor de meeste van ons (inclusief mijzelf) allemaal onbekend maar daarom juist zo interessant om te zien. Ik blijf je topic in de gaten houden.
Erg leuk ook dat je ons de Italiaanse speldjes/onderscheidingen enz. laat zien. Het is voor de meeste van ons (inclusief mijzelf) allemaal onbekend maar daarom juist zo interessant om te zien. Ik blijf je topic in de gaten houden.
- Veltro
- Lid
@asjemenou; allereerst bedankt voor je lovende woorden.
Wat betreft de officiersriem: bedankt voor de informatie hierover. Ik heb gelijk even lopen spitten in mijn naslagwerken, maar ik kon maar 3 afbeeldingen vinden waarin daadwerkelijk de slagriem was verwijderd.
Dus het kwam wel voor, maar ik geloof niet dat het vaak gebeurde.
Persoonlijk vind ik een komplete riem een veel statiger uitstraling hebben. Dus ik ga nog wel opzoek naar een slagriem, al heeft het nu dankzij jouw info wat minder prioriteit.
Veltro
Wat betreft de officiersriem: bedankt voor de informatie hierover. Ik heb gelijk even lopen spitten in mijn naslagwerken, maar ik kon maar 3 afbeeldingen vinden waarin daadwerkelijk de slagriem was verwijderd.
Dus het kwam wel voor, maar ik geloof niet dat het vaak gebeurde.
Persoonlijk vind ik een komplete riem een veel statiger uitstraling hebben. Dus ik ga nog wel opzoek naar een slagriem, al heeft het nu dankzij jouw info wat minder prioriteit.
Veltro