Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
ik heb overlaatst een paar objecten op het hoofd kunnen tikken voor zeer lage prijs, maar weet nu niet echt of het wel origineel is en ik heb al op internet gezocht naar interresante sites maar is moeilijk te vinden en boeken vind ik ook niet in bib.
Dus als iemand mij hier kan mee helpen??
Bedankt !!!
foto's van objecten volgen!
Dit topic is niet meer bedoeld om te discussieren over de voorwerpen gepost onder dit bericht. Vanaf nu is het topic bedoeld om Solids aanwinsten en collectie te kunnen bekijken.
Groeten,
Uw moderator
Laatst gewijzigd door Solid op 27 sep 2006, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
nee dit zijn nog dingen die ik apart heb gekocht in de doos zat alleen klein kompasje verrekijker en vergrootglas de andere foto's zijn allemaal van dingen apart
Discussies kunnen gevoerd worden in het forum-onderdeel waar de militaria vandaan komt. #As-mogendheden in dit geval dus.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ze komen van de omgeving van diest maar het kan wel zijn dat je deze objecten al hebt gezien.
ik heb ze van een vrouw gekocht en die heeft ze dan weer van iemand die vroeger verzamelde overgekocht.