M'n echte naam is Justin, ik ben 14 jaar, en ik verzamel sinds m'n elfde.
Alles is origineel tenzij anders aangegeven..
Hier komen gelijk wat foto's:
Hier enkele (originele) postzegels ed:

Enkele bodemvondsten; een Britse vork, 2 hulzen (volgens mij van de m1 Garand) en de stabilisator van een mortiergranaat:

2 40 mm hulzen, gestempeld 1943 en LOT en nog wat andere dingen:

Garand bajonet, AFH 1943, US en Flaming Bomb gestempeld, en daarnaast ligt een Garand pompstok:

Hier mijn 'Britse' parahelm.. het is eigenlijk een Belgische na-oorlogse, maar ik ben bezig hem om te bouwen:

Duitse parahelm (de kleur lijkt op de foto veel lichter dan het is, dat komt door de flits), gedragen door para's van de Ramcke brigade, en mijn Duitse k-98 bajonet:

Brits Lee-Enfield geweer (onklaar gemaakt):

Amerikaanse M1 helm:

Mijn m35 helm, de lak, decals en het leer van het binnenwerk is replica, de helmschaal en de metalen binnenring is origineel. De groene verf en de decals zijn er nu alweer vanaf, want ik heb de originele zwarte verflaag eronder ontdekt, en nu ben ik bezig de groene weg te halen.

M40 Luftwaffe Single Decal helm, lak, binnenwerk, kinriem en decal zijn allemaal origineel:

Hier mijn m-43 SS veldpet. Vermoedelijk van de pantserdivisie Leibstandarte Adolf Hitler, maar hier ben ik niet zeker van, omdat de emblemem op de pet van goud zijn, in plaats van het gebruikelijke zilver. Hier moet ik nog wat verder onderzoek naar doen.

Hier mijn Britse mk3 helm, MSO 1944 gestempeld:

Britse spijkerbajonet:

Originele Mauser k-98 geweer, gestempeld 1940 en heel veel adelaartjes: