Is wel erg drastisch gesteldkoen schreef:Is zeker al de derde. de wereld gaat achter uit, dit forum al in grote stappen

Is wel erg drastisch gesteldkoen schreef:Is zeker al de derde. de wereld gaat achter uit, dit forum al in grote stappen
koen schreef:Is zeker al de derde. de wereld gaat achter uit, dit forum al in grote stappen
rutger schreef:Is wel erg drastisch gesteldkoen schreef:Is zeker al de derde. de wereld gaat achter uit, dit forum al in grote stappen.
Justin schreef: Óók had je dan gelezen dat ik er nog niet zeker van ben of het een originele pet is, en de advertentie wordt verwijderd, we hebben besloten om de pet te houden, en aan een kenner voor te leggen, die hem niet alleen zo ziet, maar ook beter kan bekijken op plaatsen waar het met het fototoestel onmogelijk is.
Hierover kan ik toch niet laten even te zeggen dat dit echt de twee onzinnigste dingen zijn die ik toch minstens de afgelopen week gehoord heb op dit forum. En waarom? Nou laten we eens even kijken naar je advertentie op marktplaats en dan met name het deel wat ik vet heb gemaakt:Justin schreef:...Óók had je dan gelezen dat ik er nog niet zeker van ben of het een originele pet is... ...(we zouden hem sowieso niet verkopen, meer voor informatie)...
Nogmaals de M-43 XX officierscap (origineel). Volgens informatie gedragen door officieren van de LAH van Sepp Dietrich. Binnenkant ziet er gedragen uit (zweetband is hier en daar gescheurd). Een van de knopen is gestempeld "42". Geen onzinbiedingen.
Alleen bieden via Marktplaats.
Geacht panel, ik hoop dat de advertentie nu wel aan de norm voldoet.
Ik denk dat jij de volgende keer eens drastisch moet nadenken en me misschien wat meer zou moeten vragen voordat je die onzinnige idioote beschuldigingen uit gaat spugen!!SiNiStEr schreef:Hierover kan ik toch niet laten even te zeggen dat dit echt de twee onzinnigste dingen zijn die ik toch minstens de afgelopen week gehoord heb op dit forum. En waarom? Nou laten we eens even kijken naar je advertentie op marktplaats en dan met name het deel wat ik vet heb gemaakt:Justin schreef:...Óók had je dan gelezen dat ik er nog niet zeker van ben of het een originele pet is... ...(we zouden hem sowieso niet verkopen, meer voor informatie)...
Nogmaals de M-43 XX officierscap (origineel). Volgens informatie gedragen door officieren van de LAH van Sepp Dietrich. Binnenkant ziet er gedragen uit (zweetband is hier en daar gescheurd). Een van de knopen is gestempeld "42". Geen onzinbiedingen.
Alleen bieden via Marktplaats.
Geacht panel, ik hoop dat de advertentie nu wel aan de norm voldoet.
Jij gaat mij niet wijs maken, na dit gelezen te hebben, dat jij niet probeerde die pet als zogenaamd origineel te verkopen aan een andere, waarschijnlijk onwetende, beginnende verzamelaar. Geef maar gewoon toe dat je stiekem hoopte op een mooi bod voor deze pet zodat jij van deze zeer waarschijnlijke namaak pet af bent.![]()
Dit is niet netjes Justin en dit zal ook zeker niet in je voordeel werken als je in de toekomst nog vaker gebruik wilt maken van de kennis die zich hier op het forum bevindt. Hierdoor zullen mensen zich niet aangezet voelen jou met het verzamelen op weg te helpen. Houd dit wel in gedachten als je zulke advertenties plaatst...![]()