Kan ik gewoon naar ciney gaan en kan ik daar , als er liggen, gewoon naar een verkoper gaan en een demil-wapen van hem kopen en zomaar naar buiten lopen? Want met de nieuwe wapenwet en al ben ik van niets meer zeker

mvg Red
Daar was het inderdaad knap druk na de laatste Ciney!seabee schreef:Als Nederlander heb je ook geen probleem(tot de grens)Peter schreef:En mits je een Belg bent, natuurlijk!
is geen wettelijke verplichting op zich, alleen een bewijs dat hij aan de (Belgische) wettelijke verplichting voldoet....en je het certificaat erbij krijgt dat hij volgens de proefbank luik onklaar gemaakt is...
Iedereen (B en NL) kan het daar perfect legaal kopen. Het is maar bij het oversteken van de grens dat het illegaal wordt.En mits je een Belg bent, natuurlijk!
Nope, geen minimum leeftijd....maar volgens mij moet hij alsnog een min. leeftijd hebben
18? ...
NatuurlijkPeter schreef:Daar was het inderdaad knap druk na de laatste Ciney!seabee schreef:Als Nederlander heb je ook geen probleem(tot de grens)Peter schreef:En mits je een Belg bent, natuurlijk!Ik heb werkelijk nog nooit zoveel politieactiviteit gezien sinds de invoering van het Schengenakkoord! Ben je ook op Ciney te vinden, Seabee?
1ste wereldoorlog wapens toch vrij? ik had gehoord dat met de nieuwe wapenwet de 1ste wereldoorlog wapens ook niet meer vrij waren, alleen maar wapens voor 1870 ofzo.
I. Eénschots-, repeteer- en half-automatische geweren.Als je wilt opsommen, ik zoek grendelgeweren en pistolen en inderdaad ook een kar 98 uit wo2