Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie heeft hier het boek Mein kampf?
Ik hebgehoord dat het boek illegaal is in een paar landen, maar is het ook illegaal in
nederland? Ik heb hem wel gedownload online maar Het is zo'n moeite om het te lezen !
Als jullie weten waar je het boek kan halen laat het me weten!
Leestekens, Hoofdletters, en letters toegevoegd, probeer je post in het vervolg iets meer leesbaarder te maken.
Je mag het boek hebben, maar niet verkopen. Zoiets was het dacht ik.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik heb het in mn boekenkast staan.
Komt van een NL nsb'er, en is afgenomen in 45 door de broer van mn opa die in het verzet in Arnhem en omstreken zat.
Het is niet illegaal om te hebben, wel is het illegaal het te verkopen! Krijgen is een ander verhaal!
Lezen??? Nou ik kan je zeggen dat ik het niet eens WIL lezen!
Mein Kampf mag men wel bezitten en mag ook onderling verkocht worden. Het mag echter niet in het openbaar verkocht/verhandeld worden... Ook op fora en dergelijke mag het niet verkocht worden, daar het dan een openbare verkoop betreft.