Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
oei wat een moeilijke vraag, ehh veel te veel denk ik. Een en ander is in de loop van de tijd duurder geworden en eigenlijk houd ik het liever voor mij zelf. sorry
groeten kokstok.
een feuerwehr ehrenzeichen zit nog niet in mijn collectie helaas zijn de etui's en zakjes niet makkelijk te krijgen. Ze staan wel op mijn verlanglijstje.
Bjorn, mag je wel even doorsparen.............Weitze heeft een Feuerwehrkruis 1e klasse te koop voor het luttele bedrag van 3500Euro
prijs van kruisje 2e klasse ben ik ff vergeten.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --