Behalve de ''gewone'' militaria verzamel ik ook nog items uit mijn eigen dorp (Noordwijk), en omliggende dorpen zoals Katwijk, (Vliegveld) Valkenburg, Leiden etc.
Ik zal binnenkort proberen de overige foto's en papierwerk hier neer te zetten. Niet alle scans zijn even goed gelukt, de slechte zal ik binnekort eveneens opnieuw in scannen.
Kijk maar voor jezelf,

Nederlanders die worden begraven in Valkenburg.

Beestenmarkt in Leiden.

Duitser verscholen in de duinen in Noordwijk.

Foto met een stempel van een Leidse foto-studio, waarschijnlijk genomen in de buurt van Katwijk en Noordwijk. Ze staan ook op een andere foto met dezelfde stempel.

Foto van een rijles in Noordwijk, op de achterzijde staat vermeld: Reitschule Nordwijk.

Nog een foto van een rijles in Noordwijk, op de achterzijde staat vermeld: Reitschule H.v.H.

Foto met een stempel van een foto studio in Leiden, op de foto poseren Duitse soldaten op het strand van Katwijk. Voor de kenners, in de verte zie je de Vuurbaak.

Beeld van vliegveld Valkenburg, de rookpluimen komen van een aantal vliegtuigen af. Op de achterkant van de foto staat het volgende: 'Auf dem Flugplatz im Valkenburg (Holland) 1940, 10 mai (morgens).

Een foto van een Duitser in de ''wachstube'' in Noordwijk.
Met vriendelijke groet,
Dean