Mijn koppel met gordol, ik heb hier totaal 70 euro voor betaald, zelf vond ik dit niet duur, de riem is niet gedateerd de man van wie ik hem kocht zei dat hij waarschijnlijk van de Hitler Jugend was. En daarom niet zo duur.

Mijn bajonet houder met M24 bajonet, de houder gedateerd met 1942 en heb hier 12,5 euro voor betaald, is dit een goede prijs? De patroontasjes gedateerd met 1935 Köln.

Mijn broodzak, gekocht van Julian van dit forum, nog bedankt!

Mijn pioniers schepje met houder, het schepje lijkt mij Engels (wordt dus nog vervongen) gedateerd met 1940. En de houder, niet gedateerd, lijkt mij niet origineel, de verkoper zei van wel. Maar voor 15 euro compleet met schepje kon ik dit niet laten liggen.

Mijn Duitse affe, een riempje is kapot, ook gekocht van Julian van dit forum.Gemarkeerd met LZ. ST. H. DR.

Mijn Joegoslavische m24/48 waar ik zelf erg trots op ben! Onklaar natuurlijk en gedateerd met 1942, deze hoort natuurlijk niet bij een Duitse soldaat, daarom wordt deze vervangen voor een k98, samen met de bajonet, als ik de kans er voor krijg.

En als laatste mijn krantjes, Het parool uit 1 mei 1945. de Telegraaf uit 1945 en een algemeen handelsblad uit 1938.