Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb wat twijfels over de broodzak, misschien heb je een foto van de binnenkant? Kan ook namelijk een naoorlogs model zijn ..
De bajonet heb iig. voor een zeer mooi prijsje aangeschaft! 12,50 voor een complete Duitse set is een koopje! De bajonet zit wel verkeerd in de schede ( Zat altijd met het drukknoppje op het handvat naar buiten
Snap niet waarom je dat er niet bij vermeld maarja.[/quote]
Ik heb hem mee genomen naar de millitaria beurs in Zwolle, en die mensen daar zeiden dat hij wel origineel was, maar zelf vertrouw ik hem niet, daarom vermeld ik het er niet bij.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Het is een vage foto van die koppel, maar ik zie een wel erg nieuw pennetje erdoor heen en die riem ziet er ook net wat te nieuw uit. Ik vermoed repro, heb je anders scherpe foto's van het geheel?
Ja ik wil wel even een nieuwe foto maken, ik vertrouw erop dat het wel origineel is, toen ik op de beurs de koppel en gordol aan een man van een andere stand liet zien zei hij dat hij wel ok was. (was me aangeraden door een man die daar rondliep, hij zëi dat als het niet egt was ik het nog terug kon brengen)
'War is delightful for those who have not experienced it'