Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De nieuwe website staat er nu een maand op. Er komen bezoekers uit vooral Nederland, Amerika en België op de website. Dit komt vooral door het verhaal van Lawrence F. Shea. Binnenkort wil ik daarom ook alles naar het Engels vertalen, zodat er een Nederlands en Engels deel is.
Ajacied8989 schreef:De nieuwe website staat er nu een maand op. Er komen bezoekers uit vooral Nederland, Amerika en België op de website. Dit komt vooral door het verhaal van Lawrence F. Shea. Binnenkort wil ik daarom ook alles naar het Engels vertalen, zodat er een Nederlands en Engels deel is.
Ajacied8989 schreef:De nieuwe website staat er nu een maand op. Er komen bezoekers uit vooral Nederland, Amerika en België op de website. Dit komt vooral door het verhaal van Lawrence F. Shea. Binnenkort wil ik daarom ook alles naar het Engels vertalen, zodat er een Nederlands en Engels deel is.
nog markeringen op de CIB? ik zou trouwens op je site geen engelse tekst neerzetten, en al zet je het er wel neer, dan zou ik wat meer letten op de foutjes.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:nog markeringen op de CIB? ik zou trouwens op je site geen engelse tekst neerzetten, en al zet je het er wel neer, dan zou ik wat meer letten op de foutjes.
Op de achterkant van de Combat Infantrymen Badge staat dit:
G.I. Antaya 1/20 SF
De Engelse tekst plaats ik omdat veel mensen uit Amerika mijn site bezoeken.
@Haplo: Thanks!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe