Collectie en aanwinsten Ajacied8989
- Eric
- Lid
Heb je foto van de achterkant van de CIB? Ik heb een vermoeden dat hij na-oorlogs is, maar weet dit niet 100% zeker. Dus als je foto kan plaatsen
Trouwens leuke foto. Ik hoop binnenkort ook een foto te kunnen bemachtigen van me adoptiegraf. Is mooi een gezicht te hebben achter het graf.
Trouwens leuke foto. Ik hoop binnenkort ook een foto te kunnen bemachtigen van me adoptiegraf. Is mooi een gezicht te hebben achter het graf.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Eric schreef:Heb je foto van de achterkant van de CIB? Ik heb een vermoeden dat hij na-oorlogs is, maar weet dit niet 100% zeker. Dus als je foto kan plaatsen
Alstu
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Even een mededeling:
Binnenkort ga ik mijn website maken met Joomla!. Ook Wo2.nl maakt er gebruik van.
Binnenkort ga ik mijn website maken met Joomla!. Ook Wo2.nl maakt er gebruik van.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Binnenkort verwacht ik wat spullen van mijn oma. Waarschijnlijk ook een Persoonsbewijs Maar ook nog wat ander nieuws:
Charles G. Brinkley
Ik had al ong. 2 weken contact met familie van Charles G. Brinkley. Ze vroegen mij om hulp. Ze wilden graag meer weten over wat er is gebeurd op 27 januari in Hosingen, Luxemburg. Ik heb nu goed contact met een van de familieleden.
Ik vertelde dat het mogelijk was om het graf van hem te adopteren. Ze vroegen of ik dat wilde doen.
Toen ik vandaag op Henri-Chapelle was heb ik me aangemeld en heb het graf van Charles G. Brinkley geadopteerd.
Gegevens
Private, U.S. Army
Service # 34997825
318th Infantry Regiment, 80th Infantry Division
Entered the Service from: North Carolina
Died: 27-Jan-45
Buried at: Plot E Row 13 Grave 69
Henri-Chapelle American Cemetery
Henri-Chapelle, Belgium
Awards: Purple Heart
Foto's
Charles G. Brinkley
Ik had al ong. 2 weken contact met familie van Charles G. Brinkley. Ze vroegen mij om hulp. Ze wilden graag meer weten over wat er is gebeurd op 27 januari in Hosingen, Luxemburg. Ik heb nu goed contact met een van de familieleden.
Ik vertelde dat het mogelijk was om het graf van hem te adopteren. Ze vroegen of ik dat wilde doen.
Toen ik vandaag op Henri-Chapelle was heb ik me aangemeld en heb het graf van Charles G. Brinkley geadopteerd.
Gegevens
Private, U.S. Army
Service # 34997825
318th Infantry Regiment, 80th Infantry Division
Entered the Service from: North Carolina
Died: 27-Jan-45
Buried at: Plot E Row 13 Grave 69
Henri-Chapelle American Cemetery
Henri-Chapelle, Belgium
Awards: Purple Heart
Foto's
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
@Jeffie, Thanks!
Ik ben trouwens bezig met een nieuw onderdeel op mijn site over de 80th Infantry Division. Alle informatie is welkom. Als je nog wat informatie hebt liggen dan hoor ik het graag!
Ik ben trouwens bezig met een nieuw onderdeel op mijn site over de 80th Infantry Division. Alle informatie is welkom. Als je nog wat informatie hebt liggen dan hoor ik het graag!
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Purple Heart
Daar is tie dan eindelijk: Een Purple Heart.
Met dank aan Eric!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben al een tijdje bezig met een apart onderdeel over de 80th Infantry Division op mijn website. Ik heb nog niet heel informatie aangezien die heel schaars is. Maar in het Nederlands is er al helemaal geen informatie beschikbaar vandaar dat ik bezig ben met deze website.
Op dit aparte onderdeel is te vinden:
Historie
Historie van de 80th Infantry Division tijdens de Eerste- en Tweede Wereldoorlog. Op dit moment staat alleen nog de historie tijdens de Eerste Wereldoorlog erop
Eenheden
Overzicht van de eenheden van de 80th Infantry Division.
Gevechten
Informatie over verschillende gevechten van de 80th Infantry Division tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Personen
Verhalen over soldaten uit de 80th Infantry Division. Met o.a. de Medal of Honor ontvangers.
Gesneuveld
Lijst van soldaten van de 80th Infantry Division die zijn gesneuveld en liggen begraven op Margraten en Henri-Chapelle
De site is nog lang niet af! Ik probeer deze regelmatig te updaten als ik tijd heb. Alle informatie over deze divisie is welkom. Neem contact op met mij via de contact pagina op mijn site!
Het aparte onderdeel over de 80th Infantry Division vind je hier: 80th Infantry Division
--------------------------------------------------------------------------------
Lawrence F. Shea - 2 april 1945 - 2 april 2007
Op 2 april was het 62 jaar geleden dat Lawrence sneuvelde in het plaatsje Kassel, Duitsland. Vandaar een bezoekje op 1 april aan zijn graf:
Lawrence F. Shea
23 september 1923 - 2 april 1945
Daar is tie dan eindelijk: Een Purple Heart.
Met dank aan Eric!
Ik ben al een tijdje bezig met een apart onderdeel over de 80th Infantry Division op mijn website. Ik heb nog niet heel informatie aangezien die heel schaars is. Maar in het Nederlands is er al helemaal geen informatie beschikbaar vandaar dat ik bezig ben met deze website.
Op dit aparte onderdeel is te vinden:
Historie
Historie van de 80th Infantry Division tijdens de Eerste- en Tweede Wereldoorlog. Op dit moment staat alleen nog de historie tijdens de Eerste Wereldoorlog erop
Eenheden
Overzicht van de eenheden van de 80th Infantry Division.
Gevechten
Informatie over verschillende gevechten van de 80th Infantry Division tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Personen
Verhalen over soldaten uit de 80th Infantry Division. Met o.a. de Medal of Honor ontvangers.
Gesneuveld
Lijst van soldaten van de 80th Infantry Division die zijn gesneuveld en liggen begraven op Margraten en Henri-Chapelle
De site is nog lang niet af! Ik probeer deze regelmatig te updaten als ik tijd heb. Alle informatie over deze divisie is welkom. Neem contact op met mij via de contact pagina op mijn site!
Het aparte onderdeel over de 80th Infantry Division vind je hier: 80th Infantry Division
Lawrence F. Shea - 2 april 1945 - 2 april 2007
Op 2 april was het 62 jaar geleden dat Lawrence sneuvelde in het plaatsje Kassel, Duitsland. Vandaar een bezoekje op 1 april aan zijn graf:
Lawrence F. Shea
23 september 1923 - 2 april 1945
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Erg mooi Sebastiaan!
Vooral het Purple Heart.
Wil nog even iets kwijt. Het gaat over je site, 80th Infantry Division. De achtergrond is misschien iets te druk. Misschien kan je daar iets aan doen?
En nogmaals http://www.sebastiaancollectie.nl heb je erg mooi gemaakt.
Vooral het Purple Heart.
Wil nog even iets kwijt. Het gaat over je site, 80th Infantry Division. De achtergrond is misschien iets te druk. Misschien kan je daar iets aan doen?
En nogmaals http://www.sebastiaancollectie.nl heb je erg mooi gemaakt.
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Inderdaad Sobel daar heb je gelijk in met “de aandacht moet op de tekst liggen”. Maar helaas met zo’n achtergrond ben je toch geneigd om naar links of rechts te kijken omdat het op een bepaalde manier toch je aandacht trekt.
En tuurlijk is het jou site Sabastiaan, maar ik zou voor een betere achtergrond gaan als ik jou was.
En tuurlijk is het jou site Sabastiaan, maar ik zou voor een betere achtergrond gaan als ik jou was.