Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
het kistje is jaren (40 jaar ofzo) gebruikt als gereedschaps kist bij me opa, hij stond naast het houhok vandaar de houtworm, en de verf
weet iemand de waarde.(markt waarde want emotioneel is onbetaalbaar , begrijpelijk denk?)
en zou je een binnenwerk kunnen kopen? want als ik die heb zou ik evt. ook de patronen kunnen kopen dan maak ik hem weer compleet. dat zou me opa erg leuk vinden!
mvg,
coco
PS: voor vragen kan je me adden op MSN.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
het kistje is jaren (40 jaar ofzo) gebruikt als gereedschaps kist bij me opa, hij stond naast het houhok vandaar de houtworm, en de verf
weet iemand de waarde.(markt waarde want emotioneel is onbetaalbaar , begrijpelijk denk?)
en zou je een binnenwerk kunnen kopen? want als ik die heb zou ik evt. ook de patronen kunnen kopen dan maak ik hem weer compleet. dat zou me opa erg leuk vinden!
mvg,
coco
PS: voor vragen kan je me adden op MSN.
Ik denk dat dit kistje ongeveer 1944 is , waarde in deze staat een 20 euro,zonder houtworm gaatjes en binnenwerk natuurlijk meer.
binnenwerk is niet te koop, moet je zelf maken,
Zie http://wehrmachtskisten.free,fr
Laatst gewijzigd door ammo op 26 dec 2007, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke kist.
Ziet er nog vrij goed uit.
Patronen zijn alleen verkrijgbaar met en verlof/vergunning.
Daar in de kist hulzen horen (Zoals Ammo al zei) heb je daar geen problemen mee.
Wel mooi dat je hem weer compleet wilt maken.
Even naar foto's zoeken van hoe het binnenwerk hoort.
coco schreef:idd bedankt voor de site!! alleen frans maar foto's spreken alle talen
heeft niet iemand een link naar iemand die die hulzen verkoopt?
iig bedankt voor de reacties!
mvg,
coco
nee,deze hulzen zie je niet zo veel , er zijn speciale munitie beurzen voor
maar die zijn alleen toegankelijk, voor leden van de NVBMB.
Ik heb er 1 keer een gezien op MP , houd er wel rekening mee dat deze ,
hulzen 30/40 euro stuk kosten, en je hebt er 2 nodig.
ik ben pas begonnen met het verzamelen van spullen uit wo2.
ik heb van een klasgenoot een duitse huls gekregen(die ik inmiddels niet meer heb) en later ook nog een krantje uit 1940