mijn verzameling bestaat uit:
1: tweede wereld oorlogs , gebruiks voorwerpen.
bodemvonsten.
Nederland.
Belgie.
Duitsland.
Frankrijk.
2:bouw pakketjes.woII.
3:mijn dvd verzameling. woII.
4:mijn musea bezoeken, in de bezette gebieden toen.
5:mijn lees boeken.woII.
6:foto verzameling.woII.

oosten rijks kruit bus, veldtas usa, sherman minutie kist 30 cal usa,
schoonmaaksetje,blad veld schep usa,schoensmeer, benzine tabblets, 2 verband doosjes.

foot powder,usa, veld flessen 2 stuks usa.water zuiverings tabbletten ,usa. hand powder usa.

verband, usa, 22mm huls 2x usa,3x garant clips , onschadelijk!!! usa.ontsteking handgranaat usa,3x sporen kogels exsersitie, onbekend afkomst gevonden in normandie utah beach.
engels bajonet met houder. helm usa, twee magazijnen 1 van sten gun ander onbekend.

arbeids buch van 1933 tot 1944.
foto,s van duitse artillerrie bataljon op stoom door rusland,polen,frankrijk.
pan van glassmine,duits.

onbekend, gevonden in Nederland, locatie geheim!!!

onbekend wat dit is, gevonden in normandie, utah beach. lijkt op duitse handgranaat??

onbekend!!! komt van utah beach normandie.

utah beach, mijn vindplaats.

utah beach, hier een gevonden v6 blok denk ik van een zwaar voertuig. deze ligt in een krater aan het strand.

museum bezoekjes de eerst volgende foto,s. normandie.

arnhem!!!

staf kaart normandie. frankrijk.

bloody omaha. omaha beach hier ben ik ook geweest. heb hier wat vreemds ondekt. de bunkers uit saving private rayan, kun je hier niet zien. maar heb ze wel gevonden in de kliffen verstopt achter de begroeing. tevens staat achter de huisjes een monument uit de jaren 60, verstopt. verloederd!!!!!!!!!

oosterbeek, foto verzameling.

begraafplaats normandie colleville sur mer.9200 amerikanen liggen hier ongeveer begraven, ongeveer 2200 vermist.

hier rusten de gebroeders niland. saving private rayan is de film die gebaseerd is op deze twee broers die hier zijn gesneuveld.

mijn overige hobby bouw paketjes.