Dat ben ik helemaal met je eens, zo iemand verdient onze hulp absoluut niet.dennisb schreef:Sorry maar dan hoef ik niet meer met hem te praten, als hij echt zo iemand is, om nu alles gauw als "origineel" te verkopen omdat het repro is. En als je niet zeker bent, zet dat er dan bij!
Niet dat ik denk dat iemand dit koopt, want de kenners zullen toch wel weten dat dit Fake is.
Maar het tweede heb je ben ik bang fout. Er zijn mensen die kunnen zien dat dit fake is maar er zijn er genoeg op internet die dit niet kunnen zien en er in zullen trappen. Daarom moeten we ook zoveel mogelijk proberen dit soort mensen tegen te werken.
Als de verkoper en maker van dit topic niet binnen enkele dagen reageerd zal ik een verzoek indienen bij de mod's om hem van dit forum af te gooien. Dit lot heeft een andere bedrieger die op dit forum kwam met het idee hier even wat waardevolle info te verzamelen vorige week ook ondergaan en denk dat de staff van dit forum er weinig moeite mee heeft om er daar nog een aan toe te voegen.
Ik hoop dus maar dat hij hier een hele goede verklaring voor heeft als hij lid wil blijven van dit forum want er is hier inmiddels wel genoeg info verzameld om hem voor onbepaalde tijd van het forum te verwijderen lijkt me zo...
En ja, dit alles mag Antex best opvatten als een bedreiging, graag zelfs!