Sobel's USAAF verzameling en aanwinsten
- sobel
- Lid
- sobel
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Bah, dom ding, nix an!
Neeh prachtige Crusher die het in jou verzameling beter zal doen als in die van mij daar ik een khaki kleurige nodig heb voor boven mijn 8th AF A-class. Heel veel plezier ermee en wellicht ook nog een keer leuk om de naam eens na te zoeken, wellicht vind je nog wat.

Mooi in ieder geval om te horen dat je er zo tevreden over bent, zo horen we het graag!

Neeh prachtige Crusher die het in jou verzameling beter zal doen als in die van mij daar ik een khaki kleurige nodig heb voor boven mijn 8th AF A-class. Heel veel plezier ermee en wellicht ook nog een keer leuk om de naam eens na te zoeken, wellicht vind je nog wat.

Mooi in ieder geval om te horen dat je er zo tevreden over bent, zo horen we het graag!

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- sobel
- Lid
Tijdje geen update meer gehad, ik heb de laatste tijd veel spul binnengekregen (ook veel weer verkocht of het staat tekoop) maar het onderstaande houd ik 

Het zou van 1 persoon zijn geweest, maar hier heb ik geen bewijs voor daar er verder niets bekend is van die persoon.

Het zou van 1 persoon zijn geweest, maar hier heb ik geen bewijs voor daar er verder niets bekend is van die persoon.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- sobel
- Lid