Sobel's USAAF verzameling en aanwinsten
Kan ik ook goed begrijpen Bob, En heb ik ook zeker alle respect voor.
Persoonlijk heb ook ik liever een origineel gemonteerd jasje.
Helaas is na de oorlog het gros gestript en voorzien van nederlandse emblemen.
Voor ons is het dus heel erg moeilijk om een origineel gemonteerd jasje te vinden.
Persoonlijk heb ook ik liever een origineel gemonteerd jasje.
Helaas is na de oorlog het gros gestript en voorzien van nederlandse emblemen.
Voor ons is het dus heel erg moeilijk om een origineel gemonteerd jasje te vinden.
Mvg/Best regards, Sipke
En daar is hij eindelijk, een parachuteharnas, in dit geval een seattype parachute AN6510.
Ik weet dat het niet 100% klopt op een B3 jacket met B3 lifepreserver maargoed, ik kon hem niet laten liggen! alles is voor 1944 gedateerd en het harnas is in goede staat, de canopy is helaas niet meer aanwezig maar word zeker toegevoegd als ik weer wat te besteden heb, alles werkt nog prima. Het harnas zit nog niet op de buste aangezien ik de seat pack niet goed kwijt kan, even wachten dus op een buste met voet
Ik weet dat het niet 100% klopt op een B3 jacket met B3 lifepreserver maargoed, ik kon hem niet laten liggen! alles is voor 1944 gedateerd en het harnas is in goede staat, de canopy is helaas niet meer aanwezig maar word zeker toegevoegd als ik weer wat te besteden heb, alles werkt nog prima. Het harnas zit nog niet op de buste aangezien ik de seat pack niet goed kwijt kan, even wachten dus op een buste met voet
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
Hoe weet je dat ben?sobel schreef:En daar is hij eindelijk, een parachuteharnas, in dit geval een seattype parachute AN6510.
Al uit een vliegtuig gesprongen?
Zeer mooi, dit zijn impressies die je niet vaak tegenkomt!
Groet
-
- Lid
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid