Sobel's USAAF verzameling en aanwinsten
- sobel
- Lid
Ik denk dat dat een Flightsuit gaat worden, doch zal dat even op zich laten wachten aagezien deze chute al een rib uit mijn lijf heeft gekost.SoldierToTheDeath schreef:Sobel![]()
Al enig idee wat je volgende aanwinst gaat zijn?
Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- SiNiStEr
- Lid
WOW! Prachtig Sobel!!!

Kwa kwantiteit haal je het nog niet bij mij maar kwa kwaliteit ben je me echt ver voorbij! Echt prachtig!
Zat trouwens te denken dat de kruisjes ook wel eens het aantal keren kan zijn dat de chute repackt is. Hier had je natuurlijk het parachute logboek bij om dit bij te houden maar ik kan me goed voorstellen dat ze het ook op de chutepack noteerden. Of is duidelijk te zien dat hier eerst een naam of woord heeft gestaan?
En wat voor flight suit moet het worden? Een A-4?

Kwa kwantiteit haal je het nog niet bij mij maar kwa kwaliteit ben je me echt ver voorbij! Echt prachtig!
Zat trouwens te denken dat de kruisjes ook wel eens het aantal keren kan zijn dat de chute repackt is. Hier had je natuurlijk het parachute logboek bij om dit bij te houden maar ik kan me goed voorstellen dat ze het ook op de chutepack noteerden. Of is duidelijk te zien dat hier eerst een naam of woord heeft gestaan?
En wat voor flight suit moet het worden? Een A-4?

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- sobel
- Lid
Het gaat dan inderdaad een A4 worden
er is niet duidelijk te zien of er een naam heeft gestaan of niet, dus dat van dat repacken kan wel eens kloppen, mijn pa zat te denken aan het aantal jumps mischien, maar dat staat dan natuurlijk gelijk met het repacken, bedankt voor je leuke reactie!

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- SiNiStEr
- Lid
Ah, een A4 is inderdaad een mooie keuze. Veel gebruikt en doen het goed op een pop. Heb er zelf een AN-S-31 summer flight suit opzitten, is net zoiets.sobel schreef:Het gaat dan inderdaad een A4 wordener is niet duidelijk te zien of er een naam heeft gestaan of niet, dus dat van dat repacken kan wel eens kloppen, mijn pa zat te denken aan het aantal jumps mischien, maar dat staat dan natuurlijk gelijk met het repacken, bedankt voor je leuke reactie!

Mag al bijna wel een pop komen want het schiet al aardig op zo.

En jumps is inderdaad gelijk aan repacks hoewel er natuurlijk altijd een jump meer gemaakt kan zijn dan het aantal keer dat de pack ge-repackt is.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- marf
- Lid
- Contacteer:
Looking good
perfecte kwaliteit sobel
echt prachtig
perfecte kwaliteit sobel
echt prachtig

Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
- sobel
- Lid
- marf
- Lid
- Contacteer:
nice 

Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Geef maar een GIL
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ooit een T5 chestpack ingepakt, en ik kan je verzekeren, dat is een groot karwei!sobel schreef:Bedankt Nicolas, ik heb intussen ook nog een reprint parachute instructionbook binnnen dus mocht ik hem ooit willen repacken dan weet ik hoe het moet.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- sobel
- Lid
- sobel
- Lid
Bedankt Daan, het zal zeker tijd in beslag nemen, maar zoals je zegt dan heb je zeker wat! ik zou dan wel de pinnetjes die erin moeten vervangen door spijkertjes en de pinnen van de handle er gewoon los laten, dit voorkomt dat je er perongeluk aan trekt en je alles opnieuw erin kan doen 

- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- sobel
- Lid