Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Juist ja, leuke verzameling collector! Mocht je die duitse helm ooit eens weg willen doen dan ben ik je man ( mits er geen gaten in zitten natuurlijk )
Ja, als je op 4 verschillende gebieden wilt verzamelen ben je veel geld kwijt en is het lastig om je goed te verdiepen op die gebieden, beter kun je zoals shitfy zei 1 gebied nemen en daar van alles over te weten komen. Mocht je voor dat gebied je interesse verliezen of er genoeg van verzameld hebben dan kun je altijd een ander gebied als verzamelgebied nemen. One at a time i'd say
Shifty heeft wel gelijk, tis nog niet echt specialiceren maar het is in ieder geval goed dat je al selectiever bent geworden. Je kunt nu eenmaal niet alles(meer).
Maar voor iemand van jou leeftijd heb je een heel erg nette verzameling hoor, ga vooral zo door dan komt het zeker wel goed!
En wat betreft de ruimte ben je inderdaad een ontzettende "lucky bastard"!!! Denk niet dat er veel verzamelaars op dit forum zijn die zo'n ruimte tot hun beschikking hebben. Overigens ook niet veel verzamelaars die zo'n ruimte vol kunnen zetten denk ik...
(P.S. Hoe groot is de ruimte precies?)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ben naar de beurs geweest tot mijn grote verbazing bijna niks USAAF.
en als er iets was dan was het te duur of replica.
Dan zijn dit mijn volgende aanwinsten.
-2 maal feldpost op 28.4.42 geschreven.en op 29.4.42 gestempeld voor 6euro.
-armband joden voor 10 euro
-een duits erekruis 14-18 10 euro
-duits reispas 15 aug. 1939.
-Een cufftilitle van opa gekregen.van de (FRW.LEGION NIEDERLANDS)
-Een britse union jack flag groot model.katoen
-een us bandoleer.
foto's komen binnenkort
Laatst gewijzigd door marf op 28 jan 2007, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.