info kar 98 k voor mijn verzameling

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Jeroen 29th
Lid

Bericht door Jeroen 29th »

1tip: Verhuis :P
nickdompeling
Lid

Bericht door nickdompeling »

uitleg graag :S
Only the strongest will survive, Lead me to heaven, when we die. I am a shadow on the wall
I'll be the one to save us all!
Jeroen 29th
Lid

In België(begint moeilijker te worden) Frankrijk Spanje etc... Zijn wapens makkelijker te houden.
nickdompeling
Lid

aha (ik d8 topic lol) ja dat is zo ka ook gewoon halen in belgie ;)XD
Only the strongest will survive, Lead me to heaven, when we die. I am a shadow on the wall
Jeroen 29th
Lid

Belgische wapens transporteren naar Nederland is ONMOGELIJK geworden, de wapenwet in België is enorm verstrengt en ieder wapenhandelaar MOET de indentiteit+vergunningen van zijn kopers vragen!
nickdompeling
Lid

ik bedoel onklaar klaar is indd onmogelijk het gaat bij mij erom alleen onklaar voor op de pop ;)

maar in iedergeval bdankt voor de info voor als ik een keer een bank wil beroven moet ik voor wapens naar fr spanje ;):p
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Van je laatste post snap ik vrij weinig Nick. Net iets teveel MSN taal en de zin loopt niet erg lekker. Ben dan wel geen moderator maar als ik in een topic lees vind ik het wel fijn als ik snap wat er gezegd wordt. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
nickdompeling
Lid

ik zal er in het vervolg op letten sinister mijn excuses hiervoor
hier de vertaling:: ik bedoel onklaar, klaar is inderdaad onmogelijk het gaat bij mij erom alleen onklaar voor op de pop

maar in ieder geval bedankt voor de informatie voor als ik een keer een bank wil beroven moet ik voor wapens naar frankrijk of spanje :p

(is een geintje ik hoop dat je dat snapt van dat bankberoven)

gr nick
Plaats reactie