Skylighter collectie
- Jonhy Frost
- Lid
Mooie collectie Skylighter,
Die ingelijste jasjes waar Haplo het overheeft zien inderdaad wel mooi uit, maar ik ben bang dat als je ze er uit haalt, dat het dan niet meer zo mooi op een pop past, de vouwen bedoel ik dan...misschien met een strijkijzer. Je kunt ze ook gewoon aan een kleren haak hangen, aan de muur of in een kast, dat laatste zag ik eens op het TT forum, met al die engelse patches ziet dat wel vet uit.
Die ingelijste jasjes waar Haplo het overheeft zien inderdaad wel mooi uit, maar ik ben bang dat als je ze er uit haalt, dat het dan niet meer zo mooi op een pop past, de vouwen bedoel ik dan...misschien met een strijkijzer. Je kunt ze ook gewoon aan een kleren haak hangen, aan de muur of in een kast, dat laatste zag ik eens op het TT forum, met al die engelse patches ziet dat wel vet uit.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Your squad, your weapon and your God.
-
- Lid
Als je ze inlijst, gebeurt dat ook met een kledinghaak. Je moet niet voorstellen dat je ze inlijst in een schilderijlijst, maar een lijst waar diepte in zit waar het jasje zonder problemen inpast.Jonhy Frost schreef:Mooie collectie Skylighter,
779
-
- Lid
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Haplo
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Ziet er super uit Skylighter! Echt heel mooi!
Zelf vind ik het aankleden van een pop wel erg leuk om te doen. Ten minste als het een beetje wil. Als alles wat je erop wilt hebben te klein is of alleen met ontzettend veel duwen, trekken, passen en meten wil dan is het natuurlijk niet zo leuk om te doen. Maar als het redelijk wil dan vind ik het super om te zien hoe het spul dat ik in de loop van een bepaalde periode verzameld heb nu samenkomt op een pop en hoe het allemaal in combinatie met mekaar staat.

Maar wat voor schoenen of laarzen heb je op de pop? Jungle boots o.i.d.? En is de GI nog van een bepaalde eenheid of uit een bepaalde periode van ww2?
Zelf vind ik het aankleden van een pop wel erg leuk om te doen. Ten minste als het een beetje wil. Als alles wat je erop wilt hebben te klein is of alleen met ontzettend veel duwen, trekken, passen en meten wil dan is het natuurlijk niet zo leuk om te doen. Maar als het redelijk wil dan vind ik het super om te zien hoe het spul dat ik in de loop van een bepaalde periode verzameld heb nu samenkomt op een pop en hoe het allemaal in combinatie met mekaar staat.

Maar wat voor schoenen of laarzen heb je op de pop? Jungle boots o.i.d.? En is de GI nog van een bepaalde eenheid of uit een bepaalde periode van ww2?

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
Ik denk dat de M-41 dan ingekort is, was me nog niet opgevallen. Het is al een vreemde eend in de bijt, omdat het jasje beschikt over een blauwe lining. Waarschijnlijk ergens in het veld gedaan om het jack wat warmer te maken.779 schreef:Rick,
Is de M41 ooit ingekort? Hij lijkt mij korter en ik zie maar 4 knoopjes, ik dacht dat het er altijd 5 waren???
779
- marf
- Lid
- Contacteer:
Mooi
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
-
- Lid
Hij draagt "Shoe pac, high (16 inches) zie ook GI collector's guide blz. 61SiNiStEr schreef: Maar wat voor schoenen of laarzen heb je op de pop? Jungle boots o.i.d.? En is de GI nog van een bepaalde eenheid of uit een bepaalde periode van ww2?
Helaas is de linker aan de bovenzijde in niet zo'n goede staat, maar dat valt niet te zien op deze foto.