Ga zo door

Wees niet bang Rémy, voor velen is kwaliteit nog steeds een stuk belangrijker dan kwantiteitRémy carré schreef:Wat betreft de collectie heeft Niels gewoon meer te besteden, dus dan lig ik qua kwantiteit in ieder geval al zo uit de race..
Rémy
Hallo, zou het mogelijk zijn om een paar fotos van je feldmutze te zien?Rémy carré schreef:Nou, wat een eer maar het grootste gedeelte is nog steeds van Nielsviny schreef:Ik denk dat je hem beter kan vragen wat niet avn hem is.![]()
Maargoed om edgar van een antwoord te voorzien,
De complete zittende onderofficier met zijn medailles (niet goed zichtbaar) waronder een deschler kvk1 ste klas en een nsdap partijspeld. een paar filzstiefel (die uit omgeving nijmegen komen!!) die los erin staan, het bajonet dat de kerel met overjas die op de stoel zit draagt, de broodzak met veldfles die aan de waslijn hangt, het infanteriesturmabzeichen dat de wehrmacht man draagt, een van de veldmutzen (weet ff niet meer welke pop de mijne draagt) en een schiffchen en dat is zo alles wat me ff te binnen schiet. Binnenkort komt mijn tweede complete pop erin te staan (ook Lw) maar met overjas (= in bijna mint staat op wat miniscule mottengaatjes na) . Op zich loop ik niet zo enorm te koop met datgene dat ik heb en ik heb ook nooit een topic gemaakt met mijn complete collectie, maja de helft tot driekwart staat nu toch in het diorama en tja, zelfs al staat het onder de noemer van killingspree diorama, ik ben gewoon de tweede man achter het diorama ook al weten weinigen dat. Het probleem is gewoon dat, toen ik het voor liet komen alsof ik alleen wo2 geïnteresseerd was ik voor sommigen niet goed genoeg was, en toen ik vertelde dat ik daadwerkelijk het een en ander bezit zij opeens aan mijn lip hingen.
Rémy
ps En edgar, had je gedacht dat ik zoveel (of zo weinig) bezat of had je gedacht dat ik een of andere snotaap met alleen wat verroeste hulsjes ben/was ??![]()
Deze is denk ik nog niet echt ergens eerder voor bij gekomen, maar heb hem over kunnen nemen bij Menno..Snipert schreef:Niels, ff een vraagje: hoe kom je aan die Erkennungsmarke? Heb deze codering namelijk al in m'n database staan (wat betekent dat ik hem dus al ergens een keer heb gezien).
inderdaad, er komt een nieuwe diormama maar heel klein schalig....Super zeg! Van die Fliegerbluse heb ik een zeer goede repro omdat origineel bijna niet te vinden en te betalen is voor mij en meneer die koopt dit even naast een helm en 2 andere complete uniformen. Ziekhoofd!!!
Nee, wederom prachtig!
Wat is precies de bedoeling met de Polizei pop en WH Fahrrad? Voel ik daar alweer een nieuw diorama aankomen?