Verkoopervaring met Miesjel van dit forum

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

okke schreef:Ik volg het verzamelaarsgedeelte slechts sporadisch. Zijn er leden gebant van het wo2-forum om niet nagekomen afspraken bij verkoop-afspraken tussen leden?
Zoals reeds vermeld in dit topic: ja!
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=110 ... c&start=90
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

okke schreef: Zijn er leden gebant van het wo2-forum om niet nagekomen afspraken bij verkoop-afspraken tussen leden?
Dat zou je als moderator toch moeten weten... :roll:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Voorkom problemen voor jezelf en lees dit complete bericht even.

Hoewel dit topic absoluut niet over ons banbeleid hoort te gaan wil ik hierover het volgende kwijt:

Ik vind één werkdag de tijd geven aan iemand, om met bewijs aan te komen van iets dat we niet op dit forum kunnen traceren, niet overdreven ruim. En ik snap die opmerking van Tex over "met twee maten meten" dan ook niet. Dat is aperte onzin.

Als een ban snel gaat op dit forum kan er al veel vooraf hebben gespeeld of zijn nagezocht zonder dat welk ander lid dan ook daarvan op de hoogte zijn gesteld. We houden alle correspondentie en voorvallen bij in een aantal voor leden niet-zichtbare onderdelen op dit forum. Soms gaat het over een optelsom over een periode van maanden. Soms gaat het om een incident dat we hier op het forum constateren. Dat is dan direct bewezen en wordt gebruikt in de beleidsvoering.

Als ik in de database zou kunnen kijken of er een 1 hadden moeten staan in plaats van een 0, bij deze transactie tussen Gerd en Miesjel, en ik kan daarop oordelen, dan doen we dat snel. Is het iets buiten dit forum om, dan krijgt iemand gewoon de kans om met bewijs te komen. Dan gaat het iets minder snel. Als er dan mensen ongeduldig zijn hebben deze gewoon pech. Anders is het niet. Dergelijke inschattingen maken we afhankelijk van de situatie en we gaan niet onzorgvuldig doen omdat er mensen anders ongeduldig worden.

En dat lijkt me redelijk.

Daarbij is het zo dat deze handelswijze hier niet ter discussie staat. Want ik zeg alleen hoe het hier nu gaat, en het wordt dus ook niet aangepast. Ben je het er niet mee eens, dan staat het je vrij te vertrekken. Het is namelijk de basis waarop dit forum draait. Sterker nog, ik wil alleen hier een nette discussie hebben en ik heb geen zin in mensen die - zonder dat ze ook maar enigszins door kennis zijn gehinderd - hier zeggen dat de staff corrupt is.

Daar heb ik genoeg van inmiddels. Als je dat namelijk van mening bent moet je het forum wat mij betreft gewoon de rug toekeren. Ik zou in ieder geval geen lid willen zijn van een corrupt forum. Ga dan, even goede vrienden, maar kom hier niet de sfeer verpesten.

Ik verzeker iedereen die het wel wil horen dat er opgetreden wordt als dat nodig is, maar op het moment dat alles voldoende duidelijk is en er een minimale tijd is verstreken. Nét zoals we doen bij iedere andere gebruiker op dit forum.

Vanaf nu beloof ik iedereen die hier nog over het beleid van de staff gaat praten op de hierboven omschreven manier zonder blikken of blozen *direct* voor minimaal een week van het forum te verbannen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
rico v
Lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:51

Bericht door rico v »

Hey willysproject, als (terecht!!!) je je geld terug wilt halen bij hem ga ik wel mee. Verdere post via PM.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Het is misschien wel allemaal een beetje verdacht, en Miesjel handelt het misschien niet netjes af, en dat is sowieso al fout, maar ook het gedrag van enkele mensen hier is niet echt goed. Er is nog helemaal niets bewezen en de mensen staan al klaar met hun oordeel! Iedereen gaat af op één enkele melding terwijl het nog allemaal niet is afgehandeld en ze weten allemaal al dat Miesjel een oplichter is en de hele staff hier niet deugd!
En Proos: "Vanaf nu beloof ik iedereen die hier nog over het beleid van de staff gaat praten op de hierboven omschreven manier zonder blikken of blozen *direct* voor minimaal een week van het forum te verbannen." vind ik ook niet echt de manier om dit op te lossen.
Iedereen mag wel eens wat minderen vind ik, op die manier blijft het voor iedereen prettiger en worden er geen mensen onterecht beschuldigt of gebanned.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik stel voor dat we de discussie over het vermeende over de schreef gaan van een van onze staffleden even staken totdat er meer duidelijheid is.

Om nu te voorkomen dat er ook nog gediscussieerd moet worden over het feit dat we de discussie even gaan staken doe ik dit item even op slot.

Wat mij betreft kan het weer open zodra de zaak duidelijk is.

Eventuele klachten hierover kunnen per PB aan mij worden gericht of worden gemaild naar dvaupell@wo2.nl.

Ook hier is iemand niet schuldig totdat het tegendeel is bewezen.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten