Roel raadde me aan om dit even hier te posten
Ik ben beginnend (en dan ook zeer letterlijk "beginnend") wo2 verzamelaar en zou graag jouw mening hebben over deze duitse kledingstukken. Zijn ze origineel of imitatie naar jouw mening ?
Dit is de beschrijving: Here is a German jacket I'm not sure of it's origin Inside there are markings dederonhalug? 108 75 445 1802 IB and two markings that have been blocked out with a black marker from it's previous owner The shoulderboards and collar insignia are 100% original German artillery red Jacket is in great condition and is a medium size It's a green jacket with a black collar and there seem to have been insignia on the sleeves at the bottom not very visible
Nu denk ik zelf wel dat deze vest echt is maar ik wou toch even de mening van iemand die er meer van kent.
Heb je er overigens een idee van waar ik ergens de gangbare prijs voor zo'n stuk moet situeren ?
Diezelfde persoon verkoopt ook volgende twee broeken:
"Here is a pair of trousers with belt and suspenders Don't know what year or from what country Could be German or English There are markings inside 85/117 and 94/112 Great condition "
en
"Here is a pair of heavy dark green trousers I dont know what year or what country Perfect condition "
Alvast bedankt voor uw informatie !
Groeten
Tim De Craene