Luc's Verzameling Duits
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
Verbandtasje voeg ik helaas niet toe aan de verzameling, tasje was wel gedateerd maar de inhoud was uit de jaren 60 a 70.
Helaas, de man zei nog dat alles Wo2 was..
Tja weer geleerd dat je niet iedereen moet vertrouwen
Helaas, de man zei nog dat alles Wo2 was..
Tja weer geleerd dat je niet iedereen moet vertrouwen
Laatst gewijzigd door Luc J. op 05 apr 2007, 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
- Ivo Wilms
- Lid
Netjes!
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- SiNiStEr
- Lid
Ziet er inderdaad heel netjes uit, maar je weet wel dat dit een burgersetje is toch?
Het is een setje zoals een van de briefjes al wel vermeld voor bij de Motorrad. Eigenlijk dus net zoiets als de first aid kit die bij de meeste auto's tegenwoordig ook bij zit.
Als het militair was geweest hadden de verbandpakjes e.d. ook WaA gestempeld moeten zijn of met adelaars o.i.d. Ik heb een lange tijd ook een Luftschutz verbandkoffer met inhoud hier gehad en deze was ook gevuld met burgerverband e.d.
Verder zullen ook militaire motorrijders wel dergelijke setjes hebben gebruikt. Verband is verband en dan maakte het echt niet uit of ze een setje van zichzelf hadden of eentje die hun door het leger was gegeven. Maar het is dus geen militaire issue...
Het is een setje zoals een van de briefjes al wel vermeld voor bij de Motorrad. Eigenlijk dus net zoiets als de first aid kit die bij de meeste auto's tegenwoordig ook bij zit.
Als het militair was geweest hadden de verbandpakjes e.d. ook WaA gestempeld moeten zijn of met adelaars o.i.d. Ik heb een lange tijd ook een Luftschutz verbandkoffer met inhoud hier gehad en deze was ook gevuld met burgerverband e.d.
Verder zullen ook militaire motorrijders wel dergelijke setjes hebben gebruikt. Verband is verband en dan maakte het echt niet uit of ze een setje van zichzelf hadden of eentje die hun door het leger was gegeven. Maar het is dus geen militaire issue...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- Luc J.
- Lid
- Contacteer:
Bedankt!
Tijdje terug had ik het ook al over het inlijsten van mijn Duitse Luftwaffe kaart, dit is inmiddels gebeurt en het ziet er nu zo uit!
Hij hangt tegen mijn orginele DDR vlag die ik ooit eens gekregen heb, beetje grote vlag haha
Erboven hangt overigens mijn Duitse Kar98.
Het lijkt net of ik de schroeven dwars door de vlag heb geslagen maar dit is niet zo, de vlag is gewoon onbeschadigt.
Tijdje terug had ik het ook al over het inlijsten van mijn Duitse Luftwaffe kaart, dit is inmiddels gebeurt en het ziet er nu zo uit!
Hij hangt tegen mijn orginele DDR vlag die ik ooit eens gekregen heb, beetje grote vlag haha
Erboven hangt overigens mijn Duitse Kar98.
Het lijkt net of ik de schroeven dwars door de vlag heb geslagen maar dit is niet zo, de vlag is gewoon onbeschadigt.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”