Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij staan op orginele altijd het RZM teken.
Maar kan ik je niet met zekerheid garanderen, ik ben een beginner qua verzamelen maar meen dat ik dit ooit gelezen heb.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
ja, over het originele of het fake zijn kan ik ook niet veel vertellen het probleem is dat je het tegenwoordig zo slecht ziet
maar ik denk dat iedereen wel eens een kat in een zak koopt
ik heb zelfs spijtig genoeg een hele fake verzameling gekocht :s
Het is iets wat hier al vaker geroepen word, maar koop goed referentie materiaal. Juist als beginnend verzamelaar zorgt kennis ervoor dat je geen miskopen doet en je houd zo langer plezier van je geld en je aankopen.
Begrijp ik uit je laatste antwoord dat je de conclusie hebt getrokken dat alles wat je aangeschaft hebt fake is? Of lees ik het dan niet goed?
Wil je ook een detailfoto van het koppelslot plaatsen?
nee, hier ben ik vrij zeker van dat het origineel is, maar ik heb al wel domme aankopen gedaan als ik het nu bekijk!
Maar ik krijg het koppelslot zeer moeilijk van de riem af en ik heb bang dat ik hem ergens beschadigik kan wel een foto van een stempel op de riem tonen
Ik zou kunnen zeggen dat je mooie aankopen hebt gedaan,maar dan moet je wel zeker zijn dat het echt is . moet je een x mee naar het oorlogs mueseum mee gaan.
p.s : scheermesje horen wel ijzeren / stalen randen om