Polizei helm+pet

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Brianlinden@leiden schreef:leuk ernst een beetje de helm wegkapen die ik wou :@
:?

Heeft Ernst hem nu gekocht dan?
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Hij was gereseveerd door een ene Ernst had ik begrepen door de eigenaar (de schirmutze had ik niet gehoeven maar de helm wel)
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Hahahaha :+

Dan moet je ook sneller reageren he...
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Brianlinden@leiden schreef:leuk ernst een beetje de helm wegkapen die ik wou :@
Helm wegkapen? Ik weet eerlijk niet waarover je het hebt.
Brianlinden@leiden schreef:Hij was gereseveerd door een ene Ernst had ik begrepen door de eigenaar (de schirmutze had ik niet gehoeven maar de helm wel)
De schirmmutze heeft inderdaad een nieuw huis gevonden. Hij was tot gisterenavond gereserveerd voor een mij onbekend persoon (ik ging ervan uit dat jij dat was) Die pet was gisteren niet verkocht en dus was vandaag aan mij de kans om hem te bekijken en eventueel te kopen. De pet heb ik gekocht................in de helm heb, en had ik van tevoren ook al, geen interesse.

Die helm is dus nog gewoon beschikbaar.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ernst-H schreef: De schirmmutze heeft inderdaad een nieuw huis gevonden.
En nu maar hopen dat ie het daar naar z'n zin heeft he :P, gun 'em wel genoeg aandacht he, anders wil ie straks weer terug :)
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Okee..sorry voor de beschuldiging zal ik het wel verkeerd verstaan hebben. Ik kan de helm namelijk doorverkopen, ik vind het jammer van die swastika's :> (die mouwarmband gezien van Berlin).

Grt, Brian
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

no problem Brian.

Je weet dat de helm op zich een bijzondere is aangezien ie van Staal is gemaakt? Inderdaad heel erg jammer dat de swastika is weggekrast. anders was het een heel mooie helm geweest.

De armadelaar is hardstikke nep. waarschijnlijk pakistaanse namaak.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ernst-H schreef: De armadelaar is hardstikke nep. waarschijnlijk pakistaanse namaak.
En toch wou de verkoper er nog 70 Euro voor hebben..., nu trapt er wel iemand anders in...
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ernst-H schreef:no problem Brian.

Je weet dat de helm op zich een bijzondere is aangezien ie van Staal is gemaakt? Inderdaad heel erg jammer dat de swastika is weggekrast. anders was het een heel mooie helm geweest.

De armadelaar is hardstikke nep. waarschijnlijk pakistaanse namaak.

Ja ik vertrouwde dat ook al niet....Die luftwaffe zag er ook wel mooi uit.. Heb ik alleen geen intresse in
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Brianlinden@leiden schreef:
Ernst-H schreef:no problem Brian.

Je weet dat de helm op zich een bijzondere is aangezien ie van Staal is gemaakt? Inderdaad heel erg jammer dat de swastika is weggekrast. anders was het een heel mooie helm geweest.

De armadelaar is hardstikke nep. waarschijnlijk pakistaanse namaak.

Ja ik vertrouwde dat ook al niet....Die luftwaffe zag er ook wel mooi uit.. Heb ik alleen geen intresse in
Wat had ie nog van de Luftwaffe dan?
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Een eembleem ofzo (soort pet adelaar)..
Plaats reactie