Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pieter de vleminck schreef:Toen hadden we nog een vakantie om onze spullen te bekijken nu si het thuiskomen een glaasje warme melk drinken en dan hup naar bed
Inderdaad, en dan nog wat ontwijkende blikken werpen naar het schoolwerk dat je eigelijk zaterdag al af zou moeten hebben gemaakt
Heb ik ff geluk tot ik in maastricht woon
Heb nou 2 weken vakantie dus dan hoef ik me niet te haasten kwa rijden enzo.(Niet tot ik rijd,maar mijn vader )
Ik zal voor de makkelijkheid hetzelfde hemd alsop de foto proberen aan te doen.
Verder draag ik een blauwe jas, beige sportschoenen met blauwe strepen en een zwarte rugzak
antwerpx schreef:Volgende keer zal ergens in oktober zijn, waarschijnlijk de 31ste (begin van de herfstvakantie in België, vorige keer was het ook dan)
Ah, kijk, ik heb even verder gekeken als me tong lang is en zie nu net dat er idd in oktober weer een beurs is: Militaria Beurs Ciney (België) Zondag 25 april en 31 oktober van 07.00 tot 17.00