echt of niet???

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Den
Lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 26 okt 2003, 10:31

Bericht door Den »

Hoi Fritz, met alle respect, maar volgens mij is deze SHuCo wel degelijk goed, de catch wijkt inderdaad wat af van andere SHuCo's maar deze maker heeft altijd de sluiting van de catch naar links wat kenmerkend is voor alle SHuCo iab's, wat je ook ziet op de iab van Gilles, het is jammer dat er geen foto van de voorkant is maar ik heb tientallen foto's van SHuCo iab's in mijn archief staan en ze komen perfect overeen met die van Gilles.
Groetjes. Den
Fritz
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 21 okt 2003, 21:14
Locatie: Belgium

Bericht door Fritz »

Hallo Den

Geen probleem. Als je denkt dat hij goed is moet ge hem kopen of iemand anders.
Maar bij mij zou hij zeker niet binnenkomen. :P
Kunt ge wat foto's van de achterkant plaatsen (van die foto's in je bestanden)

Fritz
Fritz
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 21 okt 2003, 21:14
Locatie: Belgium

Bericht door Fritz »

Ik denk wel dat de fakers er ook wel aan gedacht hebben om de catch naar links te maken. Das zeker geen geldige reden om te beslissen over de originaliteit.
Fakers bestuderen een origineel eerst grondig vooraleer ze tot het namaken overgaan.

Fritz
Gebruikersavatar
Den
Lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 26 okt 2003, 10:31

Bericht door Den »

Hoi Fritz, tja, ik heb de catch nog eens goed bekeken en vergeleken met mijn voorbeelden en met het archief van Wehrmacht Awards, misschien heb je toch wel gelijk, ik begin te twijfelen over de catch, jammer dat we geen front pic hebben van deze badge, SHuCo inf. hebben nl een unieke dieflaw onderaan de linkse adelaars vleugel, karakteristiek voor deze badge, die had ons misschien meer kunnen zeggen, het zal altijd we een misterie blijve.
groetjes. Den
Plaats reactie