Koopjes
- Feldmarschall
- Lid
Koopjes
In de meeste plekken in Nederland zal het 'rommelmarktenseizoen' van 2007 wel weer begonnen zijn (of al afgelopen, wat dan ook), zo ook bij ons vandaag.
Ik heb voor één euro dit US 'etensblik' (TACUco 1942) gevonden....en jullie?
Ik heb voor één euro dit US 'etensblik' (TACUco 1942) gevonden....en jullie?
I reject your reality and substitute my own
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
- Dodo
- Lid
Ik verplaats dit topic even naar Verzamelaars & Collecties, daar dit om algemene militaria gaat.
Voor de rest, laat jullie rommelmarkt-koopjes maar zien.
Groeten,
Dodo
Voor de rest, laat jullie rommelmarkt-koopjes maar zien.
Groeten,
Dodo
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- SiNiStEr
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
Voor de Belgen is het gemakkelijk: http://www.rommelmarkten.beSiNiStEr schreef: Probleem is dat ik niet altijd weet waar die krengen zijn en of ze de moeite waard zijn.
de mooiste zijn in Grammene (augustus) en in Brugge op het zand (juli-augustus)
For King & Country
- Jonhy Frost
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Ey,
Ik ben nog een keer naar een rommel markt in Dordrecht geweest en een paar dingetjes gekocht.
Blik van de Voedsel dropping
Een Zakboekje vanaf 1917 van een Hollandse Soldaat.
Belgische Huls
Nog een Belgische huls voor
Nog een Duitse Bayonet en een Engels bijbeltje
Ik ben nog een keer naar een rommel markt in Dordrecht geweest en een paar dingetjes gekocht.
Blik van de Voedsel dropping
Een Zakboekje vanaf 1917 van een Hollandse Soldaat.
Belgische Huls
Nog een Belgische huls voor
Nog een Duitse Bayonet en een Engels bijbeltje
Laatst gewijzigd door jeroen wo2 op 17 apr 2007, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Ik ben gisteren nog naar twee verschillende geweest. Niks aan. Overal waar ik keek zag ik zooi/troep. Maar geen militair spul. Laat staan wo2.
Toen ik eindelijk iemand had gevonden die wel wat had (een paar rot's NL wel uit 1940) vroeg hij er €75,- voor. Terwijl ik diezelfde thuis heb liggen waar ik maar €2,25 voor betaald heb. Weet iemand nog een paar mooie rommelmarkten in NL?
Toen ik eindelijk iemand had gevonden die wel wat had (een paar rot's NL wel uit 1940) vroeg hij er €75,- voor. Terwijl ik diezelfde thuis heb liggen waar ik maar €2,25 voor betaald heb. Weet iemand nog een paar mooie rommelmarkten in NL?
-
- Lid
Het is denk ik gewoon meer iets van geluk. De naam zegt het al “rommelmarkt”. Het is niet altijd het zelfde wat je heb liggen op zolder voor de verkoop. Natuurlijk zijn de wat bekende romelmarkten er waar veel handelaren ( kleding winkels, ect. ) staan maar ook waar jan en ander man kan staan. Dit soort rommelmarkten moet je dus eigenlijk hebben.
Gisteren op de rommelmarkt wat foto’s gevonden van Rotterdam. Voor de rest ook niets meer dan alleen maar troep ( in mijn ogen).
Gisteren op de rommelmarkt wat foto’s gevonden van Rotterdam. Voor de rest ook niets meer dan alleen maar troep ( in mijn ogen).
-
- Lid
Ik ga al 3 jaar elke 3 weken wel naar een markt, nu begint 't eindelijk z'n vruchten af te werpen . Denk overigens niet dat iemand gaat zeggen welke de goede rommelmarkten zijn; dat doe ik in ieder geval niet.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008