Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SiNiStEr schreef:Prachtig schuitje, weet niet waarom luc hem weg heeft gedaan maar het is voor jou in ieder geval een topaanwinst er weer bij!
Check je PM maar eens dan weet je waarom ik hem weg doe!
Ik heb namelijk iets heel moois gekocht, zodra hij binnen maakt ik foto's en die plaats ik direct op het forum.
Von Brandt, wat worden je volgende aankopen?
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Luc J. schreef:Check je PM maar eens dan weet je waarom ik hem weg doe!
Ik heb namelijk iets heel moois gekocht, zodra hij binnen maakt ik foto's en die plaats ik direct op het forum.
Bedankt voor de positieve reacties!
Ik ben nu aan het sparen voor een mauser k98 Ook ben ik van plan een purple heart aan te gaan schaffen.
Luc J. schreef:Check je PM maar eens dan weet je waarom ik hem weg doe!
Bedankt voor de positieve reacties!
Ik ben nu aan het sparen voor een mauser k98 Ook ben ik van plan een purple heart aan te gaan schaffen.
Ik heb trouwens een vraagje m.b.t het aanschaffen van een k98.
Ik ben van plan om binnen nu en twee weken een k98 bij hes van zweeden te gaan kopen. Nu is alleen mijn vraag: zijn het echte orginele duitse mausers uit wo2 die ze daar verkopen? Ik had het idee van wel maar ik dacht ik vraag het toch maar even na voor de zekerheid?
Als ze zeggen dat ze origineel zijn kan je bij hes van zweden er wel vanuit gaan dat ze origineel zijn, je kan ook even in de winkel kijken, deze zit gevestigd aan de grote markt in Arnhem.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik ben vandaag naar de beurs in Huizen geweest (al was het maar voor even ) Maar goed, het belangrijkste heb ik aan mijn collectie toe kunnen voegen : Een Mauser k98. Bijna helemaal nummer gelijk op de grendel en twee kleine dingetjes aan de achterkant van het geweer na
Het geweer is bijna overal genummerd met 923 en soms met een speciale E erachter.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ik ben ook benieuwd naar jullie mening!
Mooie aanwinst von brand.
Het kaliber 8 x 57 klopt niet meer,deze DUV is na de oorlog aangepast om een ander kaliber patroon (nato) te kunnen afvuren.
Aangepast door de noormannen?
Kenmerk van de aanpassing is de ronding onder de stempel 42.
P.s. als ik het mis heb ff reageren.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
THOR schreef:Mooie aanwinst von brand.
Het kaliber 8 x 57 klopt niet meer,deze DUV is na de oorlog aangepast om een ander kaliber patroon (nato) te kunnen afvuren.
Aangepast door de noormannen?
Kenmerk van de aanpassing is de ronding onder de stempel 42.
P.s. als ik het mis heb ff reageren.
Lijkt me sterk dat de noormannen deze aan hebben gepast ergens rond 800 n. Chr.
De Noren zou wel kunnen....
In ieder geval ziet hij er heel netjes uit, mooie aanwinst!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus