En wat de prijs betreft Luc...Luc J. schreef:Mooie Garand!, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Bedankt, is een zeer goede prijs voor zo'n mooie rifle!paratrooper schreef:BEdankt voor de reacties.
En wat de prijs betreft Luc...Luc J. schreef:Mooie Garand!, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
http://www.armes-cornet.com/catalogues_guerre.htm
plus de demilkosten voor de proefbank van Luik.
Heb je aangevraagd om het onschadelijk te maken? Jammer voor het wapen... Zo neem je een stuk historie weg. Dan koop je beter één dat al gedemitiraliseerd is. Maar das juist mijn bescheiden mening. Voor de rest, schoon wapenparatrooper schreef:plus de demilkosten voor de proefbank van Luik.
Mooi aanwinst. Heeft Cornet verder ook nog veel scherpe garands liggen ?paratrooper schreef:BEdankt voor de reacties.
http://www.armes-cornet.com/catalogues_guerre.htm
plus de demilkosten voor de proefbank van Luik.
Ik was al lang naar een oorlogse op zoek en dan had ik uiteindelijk deze gevonden. Ik liet hem liever demil maken dan misschien nog x-aantal maanden of langer naar een oorlogse demil op zoek te gaan. En ik wou een van voor 1943.leieboordbewoner schreef:Heb je aangevraagd om het onschadelijk te maken? Jammer voor het wapen... Zo neem je een stuk historie weg. Dan koop je beter één dat al gedemitiraliseerd is. Maar das juist mijn bescheiden mening. Voor de rest, schoon wapenparatrooper schreef:plus de demilkosten voor de proefbank van Luik.
Tuurlijk, als je al een tijdje op zoek bent naar iets ben je gebeten om het te hebben. Heb ik alle begrip voor!paratrooper schreef:Ik was al lang naar een oorlogse op zoek en dan had ik uiteindelijk deze gevonden. Ik liet hem liever demil maken dan misschien nog x-aantal maanden of langer naar een oorlogse demil op zoek te gaan. En ik wou een van voor 1943.
Ja, komt door imageshack waar ik toen mee heb geupload. Maar de nieuwste foto's heb ik via het forum erop gezet. Welke foto's wou je zien? Dan post ik ze wel opnieuw.King tiger schreef:Mooie collectie, zeker die M1alleen jammer dat er een paar van je eerste foto's niet zichtbaar zijn