Slotje

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Bakel
Lid

Slotje

Bericht door Bakel »

Kan dicht, heb genoeg info
Laatst gewijzigd door Bakel op 21 mei 2007, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
marf
Lid
Contacteer:

Bericht door marf »

Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
wukko
Lid

NSB pet

Bericht door wukko »

Naar mijn mening zijn de petten niet goed. De emblemen en riemen(voor zover zichtbaar) ook niet. Het embleem op de linkerpet heeft de kleuren verkeerd om ,rood-zwart ipv zwart-rood. Het andere embleem is van te slechte kwaliteit en kleur. Aan het stukje riem dat op de rechterpet zichtbaar is kan ik zien dat dit geen riempje is zoals die standaard op een NSB-pet zit. Ook de stempeling in de zweetrand ken ik niet.(maar dit zou natuurlijk een afwijking in het productieproces kunnen zijn). Mss heb je eens tijd om met deze petten langs te komen zodat ik ook iets over de pet zelf zeggen kan.

M.v.g. Alex.

Afbeelding
piet12
Lid

Bericht door piet12 »

volgens mij zijn ze wel echt, inderdaad, werd er vaak van productieprocessen afgeweken, ditn gebeurde ook veel bij duitse militaria, met name op het eind van de oorlog, ze zien er goed uit, emblemen zijn er vele verschillende varianten gemaakt.
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

Komen deze van marktplaats af?
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

Op verzoek van de topicstarter op slot, ik wil de topicstarter er wel op wijzen dat het niet de bedoeling is om berichten leeg te editten, nu weet niemand weer waarover het topic gaat als het toevallig uit de archieven opduikt.

Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten