spullen
-
- Lid
spullen
hallo,
Ik heb veel WO2 spullen gekregen van mn oma (die van mn opa geweest zijn, die spaarde ze, hij was geen nazi) oa;
Een gouden moederkruis incl.doosje, een veldcap met hakenkruis, een paspoort van een nazi vol met stempels en foto, diverse onderscheiding speldjes, een arm band van het duitste rode kruis, een diensttijd fotoboek van een nazi, een echte Mein Kampf, vorken met het kruis erin gestantst, enz
Nu zoek ik een site waarop ik alle betekenissen en waardes kan vinden van de diverse speldjes enzo, is die er?
alvast bedankt
Ik heb veel WO2 spullen gekregen van mn oma (die van mn opa geweest zijn, die spaarde ze, hij was geen nazi) oa;
Een gouden moederkruis incl.doosje, een veldcap met hakenkruis, een paspoort van een nazi vol met stempels en foto, diverse onderscheiding speldjes, een arm band van het duitste rode kruis, een diensttijd fotoboek van een nazi, een echte Mein Kampf, vorken met het kruis erin gestantst, enz
Nu zoek ik een site waarop ik alle betekenissen en waardes kan vinden van de diverse speldjes enzo, is die er?
alvast bedankt
-
- Lid
- marf
- Lid
- Contacteer:
Misschien een M43 Pet met WH adelaar op.SJORS-SJORS schreef:Als het een veldcap is, met hakenkruis, en het zou een Belgische SS pet zijn. Dan heb je het best wel getroffen
Aan deze beschrijving staan alle mogelijkheden open

Dus kom maar op met die foto's

Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
-
- Lid
- michiel01
- Lid
-
- Lid
Ik heb het nooit gehad over de M43michiel01 schreef:@ Sjors en Marf, met alle respect maar waarschijnlijk zegt het haar erg weinig als je het gaat hebben over M43 met WH adelaar en aanverwante uitspraken over modellen en types.
Ik heb haar een PB gestuurd over het uploaden van de foto's dus dat komt waarschijnlijk wel goed.

Windhund - Grenadier
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
- michiel01
- Lid
Dat klopt, maar het gelijk noemen van stel dat het een zus en zo één is, een specifiek type hoofddeksel dus.....SJORS-SJORS schreef:Ik heb het nooit gehad over de M43michiel01 schreef:@ Sjors en Marf, met alle respect maar waarschijnlijk zegt het haar erg weinig als je het gaat hebben over M43 met WH adelaar en aanverwante uitspraken over modellen en types.
Ik heb haar een PB gestuurd over het uploaden van de foto's dus dat komt waarschijnlijk wel goed.
Je moet het ook niet zien alsof ik je ergens ter hoogte van je knieen doorzaag. Maar meer in de trend van dat wij weten waar we het over hebben en dat iemand die bovenstaande vragen stelt waarschijnlijk nog nooit van een M43 heeft gehoort en bijvoorbeeld ook niet het verschil ziet tussen een LW of Heer hoofddeksel. Laten we eerst foto's afwachten voor we mensen mogelijk blijmaken met een dode mus.....
dat is wat ik er mee bedoel te zeggen!
-
- Lid
- rutger
- Lid
-
- Lid