Ah bedankt, Ik vind je helemaal geen ouwe zeurasjemenou schreef:Wat er precies in de ampullen zit weet ik niet maar er zit in ieder geval cafeïne in. Deze stof zit o.a. in koffie, cola, Red Bull enz. Op zich een onschuldige stof zou je zeggen maar niets is minder waar. Nu zit er bijvoorbeeld in een blikje cola een zeer kleine dosis cafeïne maar een hoge dosis is wel degelijk dodelijk. Veel over deze stof kan ik niet vinden maar op een Duitse website wordt de stof Coffeïnum Natrium salicylicum een vergif genoemd.n2 schreef:Wat is dat eigenlijk voor een stof die erin zit?
Of deze ampullen bedoelt zijn om in de mond kapot te worden gebeten weet ik niet het is ook mogelijk dat de stof behoort toegediend te worden met een injectiespuit. Of ongemerkt in iemand zijn of haar drankje te doen!
Misschien vindt je mij een ouwe zeur Jeroen wo2 maar vind je het verantwoord om dergelijk spul te ruilen of door te verkopen als je zelf niet eens weet of wat het is? Misschien is de werking van de stof na 60 jaar welliswaar wat afgenomen maar als het werkelijk een zwaar vergif is dan heeft je vriend waarschijnlijk genoeg om een hele straat uit te moorden! Lijkt me logisch dat je dergelijk spul niet zomaar mag hebben zonder vergunning.
Ik snap dat je probeert te helpen en ik zal het tegen hem zeggen.