Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eindelijk bijna klaar met me aparte kamer inrichten, alleen nog een bende want er staan nog allerlei verhuisdozen.
Zal binnenkort nog is foto's maken.
Laatst nog een rommelmarkt vondst.
Hier dan alvast wat foto's.
Zoals ik al zei, het is een rommeltje, veel moet nog ingericht worden enz.
De linkerkant van de kamer heb ik nog niet gefotografeerd omdat daar een hele stapel dozen voor staat.
Misschien trouwens een idee om de volgende keer de foto's te draaien voor je ze post . Ziet er overigens goed uit, vind de FlaK-kist erg mooi (en natuurlijk de Kar98K sniper ).
Ziet er netjes uit Jeroen. En net als al eerder aangegeven moet je echt wat tegen dat zonlicht doen!. Alles verkleurt je zo, denk aan stoffen en papieren dingen.
Ziet er goed uit Jeroen !
Kan niet wachten tot de andere foto's verschijnen waar de rest van je collectie op staat
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Persoonlijk vind ik dat die mooie spullen niet zo tot hun recht komen in die kastjes, je moet er van rechtvoor foto's nemen of voor gaan staan om het goed te kunnen bekijken.
Maar dat is natuurlijk mijn mening vanachter mijn pc schermpje.
Overigens ziet het er voor de rest wel erg knap uit.