Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zo ik heb nog even alle 22 pagina's door gelezen echt super spullen!
Ik moet zelf ook nog beginnen met verzamelen maar ja je kent het wel als je 14 bent.
Ik zit er over na te denken om een baan te nemen en dan als ik wat geld heb dan...
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
ijstheepak schreef:Zo ik heb nog even alle 22 pagina's door gelezen echt super spullen!
Ik moet zelf ook nog beginnen met verzamelen maar ja je kent het wel als je 14 bent.
Ik zit er over na te denken om een baan te nemen en dan als ik wat geld heb dan...
Mvg Jordi.
Dan zou ik als ik jou toch een keer na een baantje kijken!. Je komt er snel genoeg achter als je 16 bent dat je geld nodig gaat hebben. Brommer, uitgaan dan ben je blij als je al ff gespaart hebt.. ik werk al vanaf mijn 12de, en heb er geen moment spijt van gehad. Wat ben ik blij dat ik een fatsoenlijke auto kan rijden. Buiten verdien je meer als dagelijks achter de pc zitten.
jeroen wo2 schreef:Een nieuwe aanwinst, een Hollandse Politie Sabel (Vooroologs).
Heb afgelopen weekend gehoord hoe de politie toendertijd hun sabel gebruikten. In plaats van met een knuppel te slaan gingen ze de oproerkraaiers toen te lijf door met de platte kant van de sabel te slaan....auw