Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mgschutze schreef:Avondje Nederland, ook hier kun je nog genoeg vinden.
alles van drie adressen, waaronder ook spullen overgenomen van een verzamelaar.
De meeste objecten op de foto zijn voor de verkoop.
behalve het Engelse munitiekistje, HJ zaklamp, mg draagriem.
Enkele spullen komen mij bekend voor. Kwam ik afgelopen zaterdag tegen op de beurs in Zwolle.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
mgschutze schreef:Avondje Nederland, ook hier kun je nog genoeg vinden.
alles van drie adressen, waaronder ook spullen overgenomen van een verzamelaar.
De meeste objecten op de foto zijn voor de verkoop.
behalve het Engelse munitiekistje, HJ zaklamp, mg draagriem.
Enkele spullen komen mij bekend voor. Kwam ik afgelopen zaterdag tegen op de beurs in Zwolle.
Mij ook.
Zoals de tekening van die Duitse militair en die mortierdrinkbekers(?)
De helm is origineel gerepareerd, waarschijnlijk is deze kapot gegaan door een granaatscherf op de helm, er is origineel een stuk binnenhelm over het gat heen gemaakt. Zie foto's
Hoe kan je zo zeker stellen dat hij "origineel" is gerepareerd?
De helm is origineel gerepareerd, waarschijnlijk is deze kapot gegaan door een granaatscherf op de helm, er is origineel een stuk binnenhelm over het gat heen gemaakt. Zie foto's
Hoe kan je zo zeker stellen dat hij "origineel" is gerepareerd?
Omdat de helm van een oude man afkomt, die deze direct na de wo2 in zijn bezit kreeg. Deze man heeft hier nooit wat aan gerepareerd. Dus ik ben er zeker van dat dat 100% origineel is. Ik heb overigens ook nog nooit iets vergelijkbaars gezien.
De Radio:
is inderdaad volksempfanger, het 2e model.
Een redelijke buit ?
Een super buit man! netjes hoor!
Als alles origineel is, heb je daar voor een fortuin staan
En dat allemaal in 1 avond bij elkaar goed gedaan.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~