Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het betreft hier in ieder geval een ontsteker van een granaat. Als ik hem zo zie dan denk ik dat het om een Duits ding betreft.
Staan er geen markeren op de ontsteker? Meestal zijn deze wel gemarkeerd en dan is vrij snel te zeggen waar voor type ontsteker het precies en voor welk projectiel.
Nico Roelofs schreef:Het betreft hier in ieder geval een ontsteker van een granaat. Als ik hem zo zie dan denk ik dat het om een Duits ding betreft.
Staan er geen markeren op de ontsteker? Meestal zijn deze wel gemarkeerd en dan is vrij snel te zeggen waar voor type ontsteker het precies en voor welk projectiel.
Daarom staat het tussen aanhalingstekens. Waarom hij zo word genoemd, is duidelijk als je de komplete deto ziet zonder manteling erom heen. Je weet het vast wel...
Daarom staat het tussen aanhalingstekens. Waarom hij zo word genoemd, is duidelijk als je de komplete deto ziet zonder manteling erom heen. Je weet het vast wel...
Ok , Ik verzamel al 20 munitie ,maar nooit van gehoord,
Is geen Deto maar Fuze