Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inderdaad, die passen ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Meesten zijn na de oorlog natuurlijk gauw vernietigd of tussen het oud papier beland. Lijkt me een zeldzaam stuk, zuinig op zijn!
Is die rechter Wehrpas van je er trouwens een van de Kriegsmarine of zie ik dat nu verkeerd?
Mooi begin voor een interessante collectie in ieder geval, ga zo door!
(P.S. heb hier ook nog wel een Arbeitsbuch voor een paar euro voor je liggen als je wil.)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr -> 2 Wehrpassen [ 1ste (Wehrüberwachung) 2de (Kriegsmarine) ]. Dus de 2de is inderdaad een Kriegsmarine. Deze soldaat heeft met de Kanonnen geschoten. (Naam is nog onduidelijk ben hieraan aan het werken).
Ik hoorde eerst niets, ik deed ze allebei eens open voor te zien in de dop enzoverder, bij eentje schud (ik denk dat het een beetje vasthong aan de rand binnenin) ik een beetje en komt er dit uitgevallen:
EXTRA: De linkse heeft zwarte knopjes, en de rechtse met bloemensymbool.
kurk uit de dop denk ik. Er zitten trouwens ook vinger afdrukken op je reinigings zetje, is dat condens, of heeft iemand met zijn verf/lijm vingers der op gezeten?
'War is delightful for those who have not experienced it'