Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo, een kennis heeft een postzegel van Hitler, hij heeft geen foto's en ook geen scanner. Door wat zoekwerk, komen we uiteindelijk op deze terecht. Weet iemand hoeveel waarde deze postzegels ongeveer hebben?
Ik tracht zijn postzegel te ontvangen op foto
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Hij zal trachten scannen bij zijn vrienden of familie leden. Hij wil ze niet verkopen maar kreeg ze van zijn grootvader en wil wel eens weten hoeveel waarde ze hebben.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Over het algemeen zijn postzegels tegenwoordig niet veel meer waard, ik heb ooit een 50 tal duitse ww2 zegels gehad, gekocht voor (schrik niet) in totaal 30 euro..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Kreeg net een reactie, hij heeft een volle doos met toch wel al 4 hitler postzegels. de persoon is van holland en heb nog nooit gezien, alles doe ik via internet maar we komen er wel
Nou als die Hitler postzegel geen stuiver waard is,kun je het net zo goed gebruiken met het versturen van je kerstkaarten.
Maar ik zou er niet aan likken.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...