Startende verzamelaar
-
- Lid
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
Momenteel wel het beste boek van de K98 maar er staan veel fouten in en veel info is achterhaald .ZEN.45 schreef:
‘BACKBONE OF THE WEHRMACHT’
R. Law
Momenteel is het wachten tot er een beter uitkomt .
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- luc
- Lid
Dat is juistZEN.45 schreef:Jàààà, maar jij bent dan ook geen ‘startende verzamelaar’ hè
Ik weet niet waar Virus woont maar momenteel heerst er hier in Belgie een K98 ziekte
Iedereen wil opeens een K98 die niet demil is , prijzen zijn bijna verdubbeld
Dus als Virus in Belgie woont , de goeie tijd voor K98's te kopen is verleden tijd
-
- Lid
Lpa, just my luck dus.luc schreef:Dat is juistZEN.45 schreef:Jàààà, maar jij bent dan ook geen ‘startende verzamelaar’ hè
Ik weet niet waar Virus woont maar momenteel heerst er hier in Belgie een K98 ziekte
Iedereen wil opeens een K98 die niet demil is , prijzen zijn bijna verdubbeld
Dus als Virus in Belgie woont , de goeie tijd voor K98's te kopen is verleden tijd

Ik bekijk het even van een afstand. Nu maar gewoon veel lezen op dit forum en zo dagelijks wat bijleren.
-
- Lid
- luc
- Lid
In Nederlandrood schreef:
Geen zeldzame nummering of uitvoering:
Niet nummergelijk: 250 - 300
Nummergelijk 350 - 400
Hes van Zweeden 465

- SV Kenny
- Lid
- Contacteer:
So what, als dat ''vernield ding'' wel 100% nummergelijk is met mooi hout e.d. en netjes dichtgelast zie ik het probleem niet. Vaak mooier dan zo'n werkende naoorlogs doorgebruikte bijv.ammo schreef:SV Kenny schreef:Voor een volledig dichtgelaste...
Sorry voor het leedvermaak.
Ja idd voor zo,n vernield ding, want meer is het niet.
Of het nu wel of niet mooier is , het blijft een vernield dingEdgar schreef:So what, als dat ''vernield ding'' wel 100% nummergelijk is met mooi hout e.d. en netjes dichtgelast zie ik het probleem niet. Vaak mooier dan zo'n werkende naoorlogs doorgebruikte bijv.ammo schreef:SV Kenny schreef:Voor een volledig dichtgelaste...
Sorry voor het leedvermaak.
Ja idd voor zo,n vernield ding, want meer is het niet.
Nemo Me Impune Lacessit
- ZEN.45
- Lid
Nummergelijkheid is een teken van authenticiteit, maar het proces van dichtlassen vernielt juist die authenticiteit. Eénmaal dichtgelast maakt het voor mij niet meer uit of het wapen nummergelijk is of niet, 'authentiek' is het toch niet meer.So what, als dat ''vernield ding'' wel 100% nummergelijk is met mooi hout e.d. en netjes dichtgelast zie ik het probleem niet. Vaak mooier dan zo'n werkende naoorlogs doorgebruikte bijv.
Did you hear about the dyslexic, agnostic insomniac who stays up all night wondering if there really is a Dog ?