Hey!
Sorry, ik ben bang dat 't mijn schuld is dat jullie denken dat de armband niet echt is. De hoeken zijn in feite scherp, maar door helaas is de foto onduidelijk. Ik heb verschillende keren nieuwe foto's proberen te maken, maar dit is 't beste dat me lukte. Daarnaast geeft deze foto ook een erg vervormd beeld, de band is in fijte zeker gedrukt als de rest. Ook heb ik de foto's 's avonds gemaakt, waardoor de kleur is veranderd. De breedte van de band valt eigelijk reuze mee, maar deze is ook, door mijn slechte foto, misvormd. Daarnaast heb ik een verzamelaar gevraagd die decennia's lang verzameld heeft, gevraagd naar zijn mening van deze objecten. Natuurlijk had ik ze meegenomen. Naar zijn mening waren ze echt. Ik wil natuurlijk niet jullie oordeel in twijfel nemen, in tegendeel, ik respecteer jullie advies! Echter, ik denk dat de fout die ik heb gemaakt met het fotograferen het moeilijker maakt deze objecten te beoordelen nu dan dat ze in 't echt gezien zijn.
En ook als hij niet echt is, ik betaal nooit veel voor m'n spullen. M'n bron houd ik liever voor mezelf. Zouden jullie bang zijn dat er meer mensen zo 'n 'replica's' kopen bij deze verkoper, kan ik zeggen dat de kans klein is. De verkoper verkoopt slechts op een zeer beperkt aantal plaatsen. Natuurlijk is zijn handelswaar volledig legaal, en zijn 't niet van die achter-de-schuur-dealtjes
Fritz