Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
coco schreef:wil je ze kopen ofzo, want op marktplaats staan er redelijk wat.
Maj.Cain schreef:Airfax heb ik nog nooit van gehoord, wel Airfix.
Zijn deze miniatuursoldaatjes inmiddels ook al collectors items geworden? Zijn deze heden ten dage niet nieuw meer te koop dan? Ik had destijds dozen vol van deze miniatuursoldaatjes. Voornamelijk WOI en WOII legers. Ik heb ze destijds allemaal verkocht of geruild tegen militaria.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Over Airfix/Humbrol e.d. gesproken hoe is het eigenlijk met de hedendaagse modelbouwpakketten verkoop gesteld? Voorheen zag ik de speelgoedwinkels/warenhuizen vol liggen met modelbouwpakketten en alles wat daar bij hoort maar dat lijkt verleden tijd. Deze liggen vandaag de dag vol met "computerized crap". Waar koop je heden ten dage dan je modelbouwpakketten/modelsoldaatjes?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!