Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Trouwens, ik heb ook nog dit boek, welke is gesigneerd door de voorzitter & vice-voorzitter van de LO-LKP.
Heb ik al een tijdje, maar staat hier volgens mij nog niet op. Opgedragen aan ene Mevrouw van Reede.
By iknowdintoo
By iknowdintoo
By iknowdintoo
iknowdintoo schreef:KM bord is binnen, gestempeld KPM 1938.
Ook nog een foto verkregen van het schip waarvan degene het opgedoken heeft.
Hallo Durk,
Hierbij een foto van de Ernst Groschel, het schip waar het bord af komt. De foto is niet zo best maar het is de enige die er te vinden is. Dit schip is later omgebouwd tot voorpostenboot waarmee door de duitsers de Noordzee boven Terschelling bewaakt werd. Het bord heb ik opgedoken op 22 oktober 1995 op de Noordzee zo'n 15 km ten noorden van Terschelling. De Ernst Grosschel ligt op ca. 26 meter diepte.
Kleine update, een speldje 'Freiheit und Brot 29 März 1936' binnengekregen. Iets anders, als ik mijn handel verkoop (zie mijn verkooptopics) ga ik een EK1 kopen, maker Deschler & Sohn .
Heb een Edelweiß capbadge gekocht ( http://hiscoll.com/shop/viewphoto.php?s ... u=2%20deze ), is al binnen, maar heb hem jammer genoeg nog niet gezien (ben op het moment op computerkamp) en als het goed is binnenkort ook Gebirgsjäger officiers-kraagspiegels en Gebirgsjäger Hauptmann schouderepauletten.. Smullen dus .
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nog even een zoethoudertje tot de GJ spullen er zijn, heb vandaag nog even wat propaganda -postkaarten gekocht in Veenwouden (De eigenaar heeft nog veel meer, PB maar voor het adres) http://img294.imageshack.us/my.php?image=dibgeqd8.jpg
Leuk detail: afbeelding de kaart rechtsonder is gemaakt door Mjölnir, de bekende Duitse propagandakunstenaar.