Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
foto's o.a een met een luftwaffe dolk. iemand een idee wat voor embleem die op zijn mouw heeft zitten?
iemand een idee waar deze van is, Heer(edit), luftwaffe? (zie de kraag spiegels van de middelste)
verstuurt in 1944
Laatst gewijzigd door de korte golf op 16 aug 2008, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
Mijn nieuwe aanwinst, waar ik zeer blij mee ben.
Het is een boekje, die iemand heeft gemaakt met allerlei krantenknipsels, foto's pamfletten etc.
weet iemand wat voor tank er op de foto rechts boven staat(de voorste tank)
Verder zaten er nog een stuk of 4 kranten bij en een bericht van justitie, want die gene van het boekje zou voorwerpen hebben gegooid bij de aankomst van de Duitsers.
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
de korte golf schreef:Mijn nieuwe aanwinst, waar ik zeer blij mee ben.
Gij! Gij irritant ventje! Een beetje de leuke dingen voor mijn neus wegjatten (ook al was het jouw idee en hield ze het voor jou achter)
Erg nice trouwens
Hier trouwens de tank, waarvan ik wel benieuwd ben wat het is, wat groter:
Ik zou zeggen dat hij veel weg heeft van een Panzer II tank.. Maar de koepel klopt er niet mee.
Maar nette aanwinst !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton