Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo ik heb een tijdje geleden een setje moederkruizen gekocht voor 30 euro van de maker glaser en sohn dresden aleen de goude heeft een doosje maar ze zijn in goede staat hoeveel zouden ze ongeveer waard zijn
Maar je hebt gelijk je komt ze ook tege voor die prijs,maar je ziet namelijk dat er ook regelmatig rond de 40 voor wordt gevraagd, maar dat is inderdaad wel een beetje aan de hoge kant.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
Een mutterkreuz in 3 stuffe is ong. 30-35. 2 stuffe ong. 35-45. Let wel op in goede staat. De 1 stuffe met doosje gaat van 75-100. Maar er zijn elke zeldzame makers die gaan voor meer, veel meer. En er is nog een 4 variant: De diamanten, Zeer zeldzaam (minder dan 7 stuks bekend) Die werd uitgerijkt voor 12 kinderen of meer. Zelf heb ik 1 keer een zwart-wit plaatje van gezien in een boek. Tevens is er geen documentatie van.
wat is een mutterkreuz heb er nooit van gehoord maar goed ik ben nog niet z lang bezig
tja kan aleen bedenken dat de SS leuk spul heeft en dat ik het niet betalen kan duitse spullen onder 10 euro incl verzendsing geef ik koopgarantie russisch geef ik ook koopgarantie US en UK afhankelijk van object
Misschien kun je de volgende keer de macro functie gebruiken
Het kan aan de foto liggen,maar zo op het eerste gezicht lijkt het of de hakenkruizen niet recht/strak zijn?
Dat hoort wel zo. Maar kan er met deze foto's weinig van zeggen.