Ik dacht van kom dan zet ik mijn foto's er ook maar eens op.
Leuk dat jullie naar mijn foto's van mijn kleine verzameling komen kijken.
Het begint al een beetje op wat te lijken.
Ik ben al ongeveer 2 jaar bezig met verzamelen maar nog niet echt helemaal aan begonnen.
Pas dit jaar ben ik echt vol op bezig geweest met het verzamelen en verkrijgen van de US militaria.
Nou hier zal ik dan maar eventjes de foto's plaatsen en beetje uitleg

Hier komen ze dan ^^

Hier zie je een origineel US M-1943 jacket met M-1936 suspenders, garand belt met 4 clips voor de garand erin origineel maar belt niet

Hier zie je 3 schilderij waar in in zit van links naar rechts: foto's van Duitse soldaten uit WO II en geld uit WO I en na WO I, een poster van de Waffen-SS om de Hitlerjugend op te roepen voor de Waffen-SS een namaak maar een mooie ^^, de onderste is een schilderij van Luftwaffe foto's van de soldaten de vliegtuigen.

Een completer zicht van de schilderije ^^ op de kast is nog gedeeltelijk te zien van een US garrison cap waarschijnlijk repro. Ook zie je nog schoolboeken haha, en boeken wat gaan over WO II. Ook zie je nog de US buckle boots voor mij para uniform en mijn klerenkast gedeeltelijk haha

Nogmaals mijn Luftwaffe schilderij maar nu dichter bij ^^ en scherper toch?

Hier de boeken wat over WO II gaan informatie en gewone leesboeken, dus amusement boeken.