@ Robbert A; ik vroeg mij af wat voor soort bouwtekeningen jij denkt hier gekocht te hebben?
Veltro
duitse tekeningen
- Veltro
- Lid
-
- Lid
Re: duitse tekeningen
veltro, hoezo?
ik denk bouwtekeningen voor specifieke schaalmodellen er van, of detail tekeninge hoe zo'n vliegtuig er in onderdelen of zo er uit komte te zien...
maar waarom vraag je dat?
wat weet jij dan van die tekeningen?
ik denk bouwtekeningen voor specifieke schaalmodellen er van, of detail tekeninge hoe zo'n vliegtuig er in onderdelen of zo er uit komte te zien...
maar waarom vraag je dat?
wat weet jij dan van die tekeningen?
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
The Pacific, Hell was just an ocean away
[quote="Robbert A"]veltro, hoezo?
ik denk bouwtekeningen voor specifieke schaalmodellen er van
idd ,dat denk ik ook.dit soort kaarten zie regelmatig, van meerdere soorten vliegtuigen.
ik denk bouwtekeningen voor specifieke schaalmodellen er van
idd ,dat denk ik ook.dit soort kaarten zie regelmatig, van meerdere soorten vliegtuigen.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
ik heb is lopen denken over deze tekeningen..
ik zelf moet op school wel eens presentaties houden over een project over een huis, nou moeten we dan tekeningen uitprinten op A3 of groter.
op die tekeningen staan ook aan zichten en details, details zoals doorsneden van de fundering of kozijnen...
kunnen dit dan ook presentatie tekeningen zijn?
maar jongens, al is het maar voor schaalmodellen, ik vind het wel hartstikke mooie tekeningen en ik ben er wel trots op.
groeten
robbert
ik zelf moet op school wel eens presentaties houden over een project over een huis, nou moeten we dan tekeningen uitprinten op A3 of groter.
op die tekeningen staan ook aan zichten en details, details zoals doorsneden van de fundering of kozijnen...
kunnen dit dan ook presentatie tekeningen zijn?
maar jongens, al is het maar voor schaalmodellen, ik vind het wel hartstikke mooie tekeningen en ik ben er wel trots op.
groeten
robbert
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
- Veltro
- Lid
Dit zijn inderdaad tekeningen voor het zelf vervaardigen van een schaalmodel (in hout).
Veltro
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
-
- Lid
Bedankt voor de foto’s robbert.
En wat voor tekeningen het zijn zou ik ook niet echt weten. Maar het zijn volgens mij geen tekeningen voor het maken van een echt vliegtuig. Maar zoals Veltro al zegt een schaalmodel. Staat op dat de schaal 1:1 is. En met de maten die dan woorden weergegeven lijkt het me logische dat het een schaalmodel is.
En wat voor tekeningen het zijn zou ik ook niet echt weten. Maar het zijn volgens mij geen tekeningen voor het maken van een echt vliegtuig. Maar zoals Veltro al zegt een schaalmodel. Staat op dat de schaal 1:1 is. En met de maten die dan woorden weergegeven lijkt het me logische dat het een schaalmodel is.
-
- Lid
jep maar die ander is 1:50 (bommenwerper)
maar bedankt voor de info en berichten
maar bedankt voor de info en berichten
- Veltro
- Lid
Beide zijn 1:50, zoals aangegeven op de 2 schaaltekeningen. Voor de duidelijkheid; die geeft aan dat 1cm op de tekening overeenkomt met 50cm van het echte toestel (=1:1).
1:50 was een gangbare modelvliegtuigjes maat, maar is als standaardmaat verdrongen door 1:48.
Veltro
1:50 was een gangbare modelvliegtuigjes maat, maar is als standaardmaat verdrongen door 1:48.
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
-
- Lid
oh dat wist ik niet, bedankt voor de info, veltro.
thanks ik ben er echt helemaal uit.
groeten
Robbert
thanks ik ben er echt helemaal uit.
groeten
Robbert