Een pet van de 101e Airborne divisie die gesigneerd is door William "Wild Bill" Guarnere en Edward "Babe" Heffron

Wat spulletjes die ik gekocht en / of gevonden heb m.b.t. de Airborne divisies. Hoofdzakelijk gekocht in Normandië als aandenken en een paar dingen uit Bastogne.

Old Hickory en de bevrijding van Nederland. Alle kranten zijn origineel. Ik heb er op dit moment nog veel meer en zitten in een klapper en niet meer in de vitrinekast. Het schilderij is in 2004 gemaakt door John P. O'Hare. Hij was als 1 van de 5 veteranen aanwezig in ons dorp. De schilderijtjes werden verkocht voor een goed doel. (Warchild)

De helm komt uit het Hurtgenwald. Het stuk mortier uit Bastogne. De hulzen zijn gevonden in Limburg.

Een herdenkingsbord van het Amerikaans kerkhof. Bord is ergens in de jaren 60 gemaakt.

Zo ziet alles samen er uit.

Ik heb nog geen uniformen of weet ik wat maar dat komt nog wel. ik heb me een beetje geörienteerd hier en heb in ieder geval het idee gekregen dat hier genoeg mensen zitten die veel verstand hebben en wel het verschil zien tussen iets wat echt is en wat na-oorlogs is.
Groeten,
Frank